شناسهٔ خبر: 161507 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تریبون مجلس

مجلس یازدهم توجه جدی به شعار سال دارد

الهام آزاد یک منتخب مجلس یازدهم تاکید کرد: مجلس یازدهم باید ریل گذاری هایی را برای ایجاد پایگاههای زود بازده در جهت تولید انجام دهد. همچنین کم کردن بروکرسی های اداری برای گرفتن مجوز ها و سوق دادن نقدینگی و سرمایه کشور به سمت تولید، اولویت دیگر مجلس یازدهم است.

به گزارش «نماینده»، الهام آزاد منتخب مردم نائین، خور و بیابانک، به اولویت های مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، معیشتی و همچنین مشکل بیکاری قشر جوان، اولویت مجلس یازدهم باید حل این مشکلات باشد.

او با اشاره به شعار سال، تاکید کرد: شعار سال جهش تولید است و مجلس یازدهم باید به شعار سال توجه جدی داشته باشد. همچنین اقتصاد مقاومتی از موارد دیگری است که باید در اولویت مجلس یازدهم قرار بگیرد. مجلس یازدهم باید ریل گذاری هایی را برای ایجاد پایگاههای زود بازده در جهت تولید انجام دهد. همچنین کم کردن بروکرسی های اداری برای گرفتن مجوز ها و سوق دادن نقدینگی و سرمایه کشور به سمت تولید، اولویت دیگر مجلس یازدهم است.

این منتخب مردم نائین، با بیان اینکه باید مشکلات اقتصادی که با شیوع کرونا تشدید شده مدیریت شود، ادامه داد: مشکلات اقتصادی که به دنبال کرونا در کشور تشدید شده باید مدیریت شود. هر جا مدیریت و برنامه ریزی صحیحی اتفاق بیفتد قطعا به نتایج مطلوبی دست پیدا می کنیم. خروجی اتفاقاتی که افتاده است می تواند مثبت باشد البته اگر مدیریت و نظارت صحیح صورت گیرد.

آزاد، گفت: با مدیریت خوب می توان از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در کشور وجود دارد استفاده کرد. اما متاسفانه هدایت نقدینگی ما به سمت تولید نیست و نمی توانیم بگوییم پیشرفت چندانی در تولید داشتیم. از سوی دیگر بروکراسی های اداری زیادی وجود دارد.  سرمایه گذاری آنقدر درگیر بروکراسی های اداری می شود که همین امر موجب دلسردی او می گردد. ما در مجلس یازدهم قصد داریم این مسیر ها را کوتاه کنیم.

او تاکید کرد: قوانین زیادی وجود دارد که باید اصلاح شود و علاوه بر آن نظارت کامل انجام شود. اگر قوانین تجاری به صورت صحیح اجرا شوند قطعا شاهد راندمان بالایی خواهیم بود.

نظر شما