شناسهٔ خبر: 161374 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

۶ نوع مختلف کابین دوش برای حمام جدید شما

کابین دوش های حمام همیشه محبوب بوده اند و امکان انجام یک دوش سریع و اقتصادی که کاملا شما را سرحال می کند را به راحتی فراهم خواهد کرد. این به دلیل آن است که از کمترین آب و انرژی استفاده می کند و باعث می شود که برای کاهش هزینه ها و همچنین استفاده بهینه از فضای داخلی نیز مناسب باشد. امروزه با افزایش هزینه های انرژی و هزینه های آب، تعداد زیادی از خانوارها از کابین های دوش در حمام های خود استفاده می کنند. این محفظه ها علاوه بر کارایی و مقرون به صرفه بودن در مصرف انرژی، زیبایی و مدرنیته خاصی به فضای خانه شما نیز می بخشد. کابین دوش های مدرن می توانند به راحتی و در مدت زمانی کوتاهی نصب شده و نیاز به شلوغی ساخت و ساز نخواهند داشت.

برخی از کابین دوش ها نسبت به سایرین راحت تر هستند و باید در هنگام انتخاب هر یک نکات مهم و راهنمای خرید کابین دوش حمام را مورد توجه قرار دهید. پیدا کردن دوش مناسب می تواند برای شما نوعی چالش باشد، اما خوشبختانه انتخاب گسترده ای در انتخاب کابین های دوش دارید که به شما کمک می کند تا یک انتخاب مناسب برای حمام و همچنین سبک دکوراسیون داخلی خود داشته باشید. ممکن است پیدا کردن مناسب ترین کابین دوش حمام برای شما زمان بر باشد اما مطمئن باشید که ارزش آن را خواهد داشت. در این مطلب ما با نشان دادن رایج ترین و محبوب ترین انواع کابین دوش در بازار اطلاعات جامع و لازمی در رابطه با هر یک به شما خواهیم داد.

انواع کابین دوش

۱. کابین دوش ربع دایره

کابین دوش های ربع دایره محبوب و بسیار ایده آل برای انواع حمام هایی هستند که از فضای کافی برخوردار نبوده و نیاز به یک محفظه کوچک و در عین حال کاربردی دارند. این نوع کابین دوش ها فضای بسیار مطلوبی داشته همچنین زیبایی خاصی به دکوراسیون شما می بخشند. کابین دوش های ربع دایره در گوشه ای قرار می گیرند و هیچ فضایی را هدر نخواهند داد و درب های کشویی آن نیز مشکل کمبود فضا را به حداقل می رساند. دوش های ربع دایره به طور معمول دارای یک درب کشویی جمع و جور و قاب آلومینیومی محکم هستند و شعاع خمیده آن، فضای بیشتری را در داخل و خارج از کابین دوش به شما ارائه می دهد و بدون اینکه به فضای اتاق تجاوز کند، به شما امکان می دهد تا از فضای بیشتری استفاده کنید. کابین دوش های ربع دایره ای در رنگ ها و اندازه های مختلف در دسترس هستند.

۲. کابین دوش بدون قاب

بدون شک شما کابین دوش های بدون قاب را در حمام هایی مرتب و با نوسازی مدرن مشاهده خواهید کرد. از مزایای کابین دوش شیشه ای بدون فریم می توان به شیک و زیبا به نظر رسیدن و ارائه ظاهری براق و مدرن به حمام اشاره کرد. همچنین به دلیل عدم وجود قاب های قدیمی، سبک تر و مطبوع تر دیده می شوند و برای اتاق هایی در فضای کمتر و فاقد نور طبیعی باشد ایده آل هستند. همچنین اگر می خواهید یک حمام تاثیرگذار داشته باشید که افراد مختلف را با زیبایی مینیمالیستی خود تحت تأثیر قرار دهد، کابین دوش های بدون قاب انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. استفاده از کابین دوش بدون قاب با شیشه های شفاف باعث می شود حمام ها بزرگ تر به نظر برسند اما افرادی که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند، لازم است از شیشه های مات و بافت دار برای سفارش خود استفاده کنند.

۳. کابین دوش با درب های لولایی

بسیاری از کابین دوش های مدرن دارای درب های لولایی هستند که معمولاً از داخل به بیرون حمام می چرخند. این درب های لولایی با افزوده شدن دسته کرومی یا فلزی، بسیار شکیل تر و کاربردی تر خواهند شد. اما اگر فضای زیادی در دسترس ندارید، یک درب کشویی می تواند گزینه بهتری باشد.

۴. کابین دوش با درب های کشویی

کابین دوش با درب کشویی بهترین راه حل در موقعیت هایی است که فضای زیادی ندارید. به علاوه، درب های کشویی ساده تر به نظر می رسند و جلوه ای مدرن تر به وجود می آورند. درب های کشویی بهتر است از شیشه های شفاف یا اکریلیک ساخته شود زیرا سبک تر هستند و برای باز و بسته کردن نیز راحت است.

۵. کابین دوش با درب های دوگانه

هنگامی که یک کابین دوش را با درب های دوگانه انتخاب می کنید، فضای کاملا بهینه باقی خواهد ماند و دیگر نیازی به انتخاب یک درب کشویی کامل نیست. درب های دوگانه بسیار شیک و مدرن هستند و در هر محفظه ای از دوش عملاً مناسب خواهند بود و انعطاف پذیری زیادی به شما ارائه می دهند.

شرکت تتراگلس به آدرس https://tetraglass.ir همواره آماده ارائه خدمات شیشه رنگی، لاکوبل، هوشمند، کابین دوش شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، نرده شیشه ای و... به متقاضیان زیباسازی دکوراسیون داخلی با محصولات بر پایه شیشه است. با شماره ۰۹۱۲۷۲۲۸۵۲۱ تماس بگیرید.

منبع: مهر

نظر شما