شناسهٔ خبر: 161334 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

احتمال برگزاری جلسات علنی مجلس دهم تا ۶ خرداد

عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از افزایش تعداد جلسات علنی هفتگی مجلس خبر داد.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  ، از جلسه هیئت رئیسه در هفته جاری خبر داد و گفت: در این جلسه دباره زمان پایان مجلس دهم و آغاز به کار مجلس یازدهم بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخیرا جمعی از نمایندگان طرح های 2 فوریتی از جمله شفافیت آرای نمایندگان را مطرح کرده اند، افزود:در صورت تصویب فوریت طرح های مذکور امکان افزایش زمان و تعداد جلسات علنی هفتگی پارلمان وجود دارد که در جلسه هیئت رئیسه این موضوع نیز بررسی می شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با یادآوری اینکه پیش از این طبق برنامه ریزی اعلام شده بود آخرین جلسه علنی مجلس دهم روز (23 اردیبهشت) برگزار می شود ، ادامه داد: باتوجه به اینکه مجلس دهم باید بررسی 4 لایحه و طرح مهم را تا پایان این مجلس  به اتمام برساند، لذا طرح های 2 فوریتی مطرح شده باعث می شود که با کمبود وقت مواجه شده و برای بررسی همه موارد،تعداد جلسات علنی یا زمان آنها را افزایش دهیم.

 عباسی با بیان اینکه امکان برگزاری جلسات علنی مجلس فعلی تا (ششم خرداد) وجود دارد، اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه درباره افزایش تعداد و زمان برگزاری جلسات تا پایان مجلس دهم تصمیم گیری می شود.

نظر شما