شناسهٔ خبر: 161321 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه تفکر امثال امین زاده و تاج زاده است

عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت:‌ وضعیت امروز اقتصاد کشور ما حاصل تفکرات افرادی مانند تاج زاده و امین زاده است و این افراد به جای انتقاد باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اظهارات اخیر تاج زاده و امین زاده در مورد پرتاب ماهواره نور گفت: پرتاب ماهواره نور یک موفقیت بزرگ است که در سطح جهان حتی دشمنان ما به موفقیت ایران در این کار اذعان داشتند.

وی افزود: از سوی دیگر مسؤول امور اقتصادی دولت است و کار پرتاب ماهواره توسط نهادهای حاکمیتی انجام شده و اینها دو مقوله جدا از هم هستند و نمی‌توان هر دو را یک جا مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر امروز اقتصاد کشور ما مشکل دارد، این مشکل نتیجه تفکرات افرادی مثل تاج زاده و امین زاده است و آنها به جای این گونه انتقادات باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: البته این افراد به دلیل این که در انزوای سیاسی قرار دارند به دنبال بازیابی اعتبار خود هستند و به همین خاطر در فضای مجازی این اظهارات را مطرح می‌کنند.

وی در پایان گفت: بها دادن به صحبت‌های این گونه افراد و پاسخ دادن به اظهاراتشان درواقع بزرگ کردن آنهاست و نباید بیش از حد به حرف‌های آنها توجه کرد.

 محسن امین زاده و تاج زاده در صفحات خود در فضای مجازی عنوان کرده بودند که خوب است ما ماهواره به فضا پرتاب کنیم اما باید مراقب باشیم که مثل شوروی نشویم و وضعیت به گونه‌ای نشود که اعتماد مردم را از دست بدهیم.

نظر شما