شناسهٔ خبر: 161194 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گزارش عملکرد سه ماهه صدا و سیما به سران قوا ارائه می‌شود

احسان قاضی زاده عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان اینکه انتقادات زیادی از سوی کارشناسان رسانه در مورد برنامه‌های صدا و سیما به دبیرخانه این شورا واصل شده گفت: بنا داریم گزارش عملکرد سازمان صدا و سیما طی سه ماه قبل را به سران سه قوه ارائه دهیم.

به گزارش «نماینده»، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما در ایام نوروز گفت: بنا داریم تا در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما گزارش عملکرد سه ماهه سازمان را جمع‌بندی و به سران سه قوه ارائه دهیم.

وی افزود: این گزارش‌ها برنامه‌های نوروزی را نیز شامل می‌شود، برنامه‌های مختلف صدا و سیما از جمله سریال‌های تلویزیونی، مسابقات تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، پخش فیلم‌های سینمایی را شامل می‌شود و این برنامه‌ها را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته انتقادات زیادی به ویژه از سوی کارشناسان رسانه به دبیرخانه شورای نظارت بر صدا و سیما در باره برنامه‌های سازمان صدا و سیما واصل شده که این انتقادات هم جنبه شکلی و هم جنبه محتوایی برنامه‌های پخش شده را شامل می‌شود.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: گزارش‌های مختلف در مورد عملکرد صدا و سیما در پخش برنامه‌ها تهیه شده و در اولین جلسه شورای نظارت گزارش نهایی آن جمع‌بندی و به سران سه قوه ارائه خواهد شد.

نظر شما