شناسهٔ خبر: 161169 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

نقشه راه تبادلات اقتصادی بین‌المللی برای دوران پساکرونا تدوین شود

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حین مقابله با شیوع کرونا به فکر پساکرونا باشیم، گفت: مسئولین در دوران پساکرونا باید درباره مسائل اقتصادی و تبادلات بین‌المللی تصمیم‌گیری کنند و باید نقشه راهی در این زمینه تدوین شود.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده، با اشاره به ملزومات دوران پساکرونا در کشور گفت: به نظر بنده باید در حین مقابله با شیوع ویروس کرونا برخی اقدامات عملیاتی شود و نباید منتظر پساکرونا ماند.

وی افزود: ما باید یکسری تدابیر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را مدنظر قرار دهیم. همچنین باید در موضوعات آموزشی و علمی در دوران پساکرونا تدابیری بیاندیشیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: باید در دوران پساکرونا به این نکته فکر کنیم که در صورت وقوع چنین بحران‌هایی، نسخه‌ ما چه خواهد بود.
 
رنجبرزاده بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید به این فکر باشند که حتی در زمان شیوع کرونا رکود اقتصادی در کشور حاکم نشود و  بلکه فعالیت‌های اقتصادی حرکت خود را انجام بدهند.

وی بیان داشت: نباید بنشینیم و منتظر پساکرونا باشیم لذا ما هم باید در حین کرونا و هم در پساکرونا اقداماتمان را عملیاتی کنیم.

این نماینده مجلس گفت: مسئولان در دوران پساکرونا باید درباره مسائل اقتصادی و تبادلات بین المللی تصمیم‌گیری کنند و باید نقشه راهی در این زمینه تدوین کنند.

نظر شما