شناسهٔ خبر: 161011 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

نباید تولید در دوران پساکرونا از بین برود

پژمانفر// عضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس گفت: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا شرایط تولید کشور بهبود پیدا کند و تولید در دوران پساکرونا از بین نرود و شرایط اقتصادی کشور ارتقا پیدا کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ، با اشاره به ملزومات دوران پساکرونا گفت: بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی به دلیل شیوع این بیماری در کشور، دچار مشکل شده است که باید حمایت‌های ویژه‌ای از این فعالیت‌های اقتصادی صورت گیرد تا مشکلات‌شان حل شود.

وی ادامه داد: علاوه بر حمایت دولت و مسئولان از آسیب‌دیدگان اقتصادی، دولت باید در دوران پساکرونا حمایت‌های ویژه‌ای از کسب و کارهای خُرد داشته باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واحدهای تولیدی ما امروز با چالش‌های جدی مواجه هستند که باید مسئولان ذیربط در این زمینه جلساتی را برگزار کنند و از سوی دیگر ستاد مقابله با کرونا هم باید در جلسات خود راهکارهایی را برای حل این مشکل  پیش بینی کند.

پژمانفر گفت: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا شرایط تولید کشور بهبود پیدا کند و تولید در دوران پساکرونا از بین نرود و شرایط اقتصادی کشور ارتقا پیدا کند.

نظر شما