شناسهٔ خبر: 160911 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رفتار شجاعانه و جهادی نسل سوم انقلاب در مقابله با شیوع کرونا امیدوارکننده‌ بود

رضایی عضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار و عملکرد شجاعانه و جهادی نسل سوم از جوانان انقلاب در مقابله با شیوع کرونا یکی از موارد امیدوار کننده‌ای است که باید از این مقوله همچون فرهنگی با ارزش و گران بها حمایت کنیم تا این فرهنگ همگانی شود.

به گزارش «نماینده»، محمدابراهیم رضایی، با اشاره به فعالیت‌های علمی نسل سوم جوانان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: نسل سوم از جوانان کشور به درستی در حوزه‌های علمی پیام انقلاب را دریافت کرده است که نمونه آن در دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان مشهود است.

وی افزود: جوانان نسل سوم به نوعی چشم انداز تازه‌ای از اقتصاد را در کشور ترسیم کرده‌اند که باید به آنها دست‌ مریزاد گفت.

این نماینده مجلس اظهار داشت: با این حال و در شرایط فعلی هم نسل سوم از جوانان انقلاب بیکار ننشسته به مبارزه و مقابله با کرونا آنهم از دریچه علوم و فعالیت‌های علمی پرداخته‌اند و حتی در این شرایط در تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک اقدامات بزرگی انجام داده‌اند که در نوع خود بی نظری بوده است.

رضایی تصریح کرد: رفتار و عملکرد شجاعانه و جهادی نسل سوم از جوانان انقلاب در مقابله با شیوع کرونا یکی دیگر موارد امیدوار کننده‌ای است که ما باید از این مقوله همچون فرهنگی با ارزش و گران بها حمایت کنیم تا این فرهنگ همگانی شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: حرکت نسل سوم از جوانان انقلاب در مبارزه با شیوع کرونا  آنهم در موعد گام دوم انقلاب نوید آینده روشن و درخشان این مرز و بوم است که باید این مهم را ارج نهاد.

نظر شما