شناسهٔ خبر: 160878 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اولویت مجلس آینده پیگیری مطالبات جوانان است

آزادی خواه عضو فراکسیون جوانان مجلس با بیان اینکه موضوع تأمین مسکن جوانان، تسهیل در ازدواج و اشتغال آنان اولویت مجلس آینده خواهد بود، گفت: مجلس یازدهم به دلیل جوان بودن منتخبان مردم، بهتر از گذشته جوانان را درک خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، احد آزادی‌خواه با بیان اینکه مجلس آینده، یک مجلس جوان و یک مجلس جوان گرا خواهد بود؛ اظهار کرد: پیام این مسئله این است که مجلس توصیه‌های علمی و عملی رهبر معظم انقلاب را که در دل مردم جای دارد و نمایندگان نیز به آن پایبند هستند را  پیگیری و عملیاتی خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با همه تفرقه افکنی ها و سیاه نمایی شبکه‌های معاند توجه مردم به تشکیل یک مجلس جوان قابل توجه است و منتخبان مردم باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل چنین مجلس جوانی لازم و ضروری است، افزود: امروز امید مردم به جوانان این مرز و بوم است و منتخبان مردم باید قدر این اعتماد را بدانند و مردم را نا امید نکنند.

آزادی‌خواه تصریح کرد: قطعا در مجلس آینده یک فراکسیون جوانان قوی تشکیل خواهد شد که موتور محرکه مجلس آتی خواهد بود و باید در هر کمیسیون جوانان متعهد، متخصص و آگاه حضور یابند و امور اصلی کمیسیون ها را در دست بگیرند و امور را پیش ببرند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس با تأکید بر اینکه قطعا پیگیری مطالبات جوانان در مجلس یازدهم به صورت جدی تری دنبال خواهد شد، افزود: موضوع اشتغال، ازدواج و مسکن اولویت اصلی فراکسیون جوانان و مجلس آینده است.

نظر شما