شناسهٔ خبر: 160804 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

عباسی: مدارس و دانشگاه‌ها فعلا تعطیل است

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: قرار شد تا زمان و تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس و دانشگاه ها تعطیل باشد و آموزش ها به صورت مجازی و نیمه حضوری برگزار بشود.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی، نماینده رودسر و املش و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش وپروش داشت و در این جلسه بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی‌های مدارس و دانشگاه ها شد.

وی ادامه داد: قرار شد تا زمان و تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس و دانشگاه ها تعطیل باشد و آموزش ها به صورت مجازی و نیمه حضوری برگزار بشود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که برای جبران تعطیلات کشور آیا برنامه ریزی در این کمیسیون انجام شده است یا نه؟ گفت: در جلسات اظهار نظرهایی صورت گرفت ولی هیچ یک اعضا نتوانستند به یک اتفاق نظر برسند و قرار شد این مورد در جلسات آتی کمیسیون بحث و بررسی بشود.

عباسی تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای دانشجویان مراتب عالی که تعداد نفرات آن‌ها کم است تصمیم گیری انجام داده است تا این افراد بتوانند حضوری یا نیمه حضوری به تحصیل خودشان ادامه بدهند و اقدامات خوبی هم برای دانشجویان از سوی دانشگاه ها برای آموزش مجازی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برخی از استان ها وضعیت مطلوب و خوبی دارند و می‌توانند با کسب اجازه از ستاد ملی کرونا مدارس و دانشگاه های خودشان را بازگشایی کنند و برای بقیه استان هایی که درگیر کرونا هستند کمیسیون منتظر است تا نظرات اعضا و همچنین مرکز پژوهش های مجلس به کمیسیون بیاید تا برای این استان ها هم تصمیم گیری لازمی بشود.

نظر شما