شناسهٔ خبر: 160535 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رنجبرزاده: برای جهش در تولید باید دارایی‌های بلوکه شده سرمایه گذاران در بانک‌ها آزاد شود

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: یکی از شروط لازم برای تحقق شعار سال «جهش تولید» این است که دارایی‌های بلوکه شده سرمایه گذاران در بانک‌ها آزاد شود و آنها بتوانند گردش مالی خود را در سیستم بانکی داشته باشند.

به گزارش «نماینده»،اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نام گذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید گفت: یکی از مشکلات تولید کنندگان بلوکه شدن دارایی‌های آنها توسط بانک‌ها است و یکی از شروط مهم برای تحقق جهش تولید این است که این دارایی‌ها بلوکه شده در بانک‌ها آزاد شود و تولید کنندگان بتوانند گردش مالی خود را داشته باشند.

وی افزود: از سوی دیگر باید برای سرمایه گذاران چشم انداز خوبی از آینده سرمایه گذاری‌شان ترسیم شود و آنها فکر نکنند سرمایه‌شان در صورت سرمایه گذاری از بین خواهد رفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در واقع این همان امنیت سرمایه گذاری برای سرمایه‌گذاران است که باید حتماً تأمین شود و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری امنیت داشته باشند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این دولت در شرایط خاص و بحرانی باید به حمایت از سرمایه گذاران بپردازد و اگر ضرر و زیانی به ویژه در اثر مسائل خارجی بر آنها تحمیل می‌شود سرمایه گذاران را به حال خود رها نکند و در جبران این زیان‌ها تولید کنندگان را تنها نگذارد و به کمک آنها بیاید.

وی افزود: تولید برای اقتصاد کشور حکم اکسیژن برای بدن انسان را دارد و همان طور که نبود اکسیژن سلول‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد، کند شدن و یا متوقف شدن چرخ تولید هم مردم را تحت تأثیر و فشار خود قرار می‌دهد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: وقتی که تولید به راه بیفتد، مشکل بیکاری، رکود، مشکلات معیشتی و امثال آن نیز متعاقبا حل می‌شود و هر گاه تولید بخوابد، به دنبال آن همه این مشکلات نیز بروز می‌کند و ما امیدواریم در پایان سال 99 و آغاز سال 1400 رهبر معظم انقلاب از عملکرد ما در حوزه تولید رضایت داشته باشند و این زمانی محقق می‌شود که هر مدیر موضوع جهش تولید را در دستور کار روزانه و همیشگی خود داشته باشد.

نظر شما