شناسهٔ خبر: 160434 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اکبریان در گفتگوی اختصاصی با «نماینده»:

زمینه "جهش تولید" در کشور آماده است/ تاکید بر وفاق حداکثری برای پیشبرد اهداف

اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه زمینه "جهش تولید" در کشور آماده است، گفت:این امر نیازمند وفاق همه دستگاهها در کشور است چرا که سه قوه به تنهایی نمی‌توانند این کار را انجام دهند بلکه سایر ارکان نطام، نیروهای مسلح، سازمان های مثل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و همه باید کمک کنند.

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی«نماینده» با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال به نام جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: در سال گذشته که نام رونق تولید بود شاهد اتفاقات خوبی در کشور بودیم.

وی بر همین اساس تصریح کرد: شاید مردم خیلی احساس نکرده باشند اما ما در مقابل تحریم های ناجوانمردانه توانستیم خیلی از قطعات وارداتی را در داخل تولید کنیم و رونق شکل گرفت و به سیر مثبت صعودی نزدیک شدیم.

اکبریان به همکاری خوبی که در همین زمینه بین مجلس و به ویژه کمیسیون صنایع و وزارت صنعت، تعاون، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، وزارت دفاع و همچنین قوه قضائیه شکل گرفت اشاره و اضافه کرد: در برخی مسائل قوه قضائیه باید ورود و کمک میکرد که همینگونه نیز شد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس در ادامه تأکید کرد: امسال زمینه آماده است تا بعد از شکست کرونا، جهش تولید در کشور شکل بگیرد و این نیازمند وفاق در کشور است چرا که مجلس، دولت و قوه قضائیه به تنهایی نمی‌توانند این کار را انجام دهند بلکه سایر ارکان نطام، نیروهای مسلح، سازمان های مثل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و همه باید کمک کنند.

وی با بیان اینکه نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب که سکاندار بزرگ کشتی پرتلاطم انقلاب اسلامی هستند، برای همه است، افزود: هر کسی باید در هر جایی که هست وظیفه خود را انجام دهد؛ از کارگری که در بخش تولید است، پژوهشگری که در دانشگاه فعالیت میکند تا نماینده ای که در مجلس حضور دارد.

نظر شما