شناسهٔ خبر: 160239 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

قانون برای مجازات محتکران وجود دارد

امیر حسنخانی نماینده طبس در مجلس با بیان اینکه قانون برای مقابله با محتکران در کشور داریم،گفت: قوه قضائیه باید محتکران را به اشد مجازات برساند.

به گزارش «نماینده»،محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس در مجلس،با بیان اینکه در شرایط فعلی هموطنان باید تا حدالامکان توصیه های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند, گفت: به همین منظور باید مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا بتوان آمارهای موجود افراد مبتلا به کرونا را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه برخی افراد نیز در شرایط فعلی به دنبال سودجویی هستند و به فکر خود هستند،ادامه داد:برخی افراد با احتکار مواد بهداشتی و ماسک تنها به فکر خود هستند و با جان مردم بازی می کنند.

نماینده مردم طبس در مجلس با تاکید براینکه احتکار مواد مورد نیاز مردم مصداق بارز اختلال در نظام توزیع مایحتاج مردم است،اافزود:تعزیرات و قوه قضائیه باید با افراد سودجو مقابله کند و برای آنها اشد مجازات را در نظر بگیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد:قانون برای مقابله با احتکار وجود دارد و باید با افراد سودجو که با جان مردم بازی می کنند برخورد جدی شود البته در شرایط فعلی نیازمند این هستیم که قوه قضائیه و تعزیرات با افزایش گشت های بازرسی خود مانع احتکار مواد مورد نیاز مردم شوند.

نظر شما