شناسهٔ خبر: 159904 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پیام انتخابات ۹۸، اعتراض به دولت بود/ مردم با انقلاب قهر نمی‌کنند

گودرزی عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مردم با نظام و ارزش‌های آن قهر نیستند و اگر نسبت به دوره‌های قبل کمتر به پای صندوق های رأی آمده‌اند، صرفاً گلایه خود را به عملکرد دولت نشان داده‌اند.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی درباره پیام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم همواره نشان داده‌اند که اولویت اصلی‌شان، مصالح نظام و انقلاب اسلامی است و هیچ دلبستگی خاصی به جریان‌های سیاسی ندارند.

وی ادامه داد: شاخص اصلی برای انتخاب مسئولان از سوی مردم، تقویت انقلاب و دفاع از موازین نظام جمهوری اسلامی است و هر جریان، گروه و تفکری در چارچوب نظام اسلامی بتواند خدمتگزار مردم و گره گشای مشکلات آنان باشند، از سوی مردم انتخاب می‌شود و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوره های مختلف اثبات شده است هر جریانی که به کانون های تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور وارد شود و نتواند به وعده های خودش و در جهت تأمین منافع نظام و ملت عمل کند، مردم آن جریان را در انتخابات بعدی کنار می‌گذارند.

گودرزی گفت: پیام انتخاب امسال مردم این است که مردم از عملکرد دولت فعلی ناراضی و گله مند هستند و کسانی که پای صندوق رأی آمده اند با انتخاب شان نشان دادند که از وضع موجود ناراضی بوده و به دنبال روی کار آمدن یک جریان جهادی هستند. کسانی هم که پای صندوق‌ها نیامدند، گله‌مندی خود از عملکرد دولت را نشان دادند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی، از روی کج فهمی و نادانی خود چنین برداشت می‌کنند که کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات به این دلیل است که مردم نسبت به انقلاب دلسرد شده‌اند در حالیکه باید به آنان گفت مردم ما به هیچ وجه با نظام و ارزش های آن قهر نیستند و اگر نسبت به دوره های قبل کمتر به پای صندوق های رأی آمده اند، صرفاً اعتراض و گلایه خود را به عملکرد دولت نشان داده اند.

وی افزود: مردم ما در تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از سربازان مخلص ولایت، حضور میلیونی داشتند و حماسه آفرینی کردند. پس کاهش مشارکت آنان در انتخابات به معنای قهر کردن آنان با انقلاب نیست بلکه آنان صرفاً از عملکرد برخی از مسئولان به ویژه دولتمردان گله دارند.

گودرزی گفت: دولت باید این واقعیت را بپذیرد که مردم نسبت به عملکرد آنان گلایه های جدی دارند و برآیند عملکرد دولت به طور کلی مثبت نیست و به ویژه آن که تصمیمات دولت در حوزه اقتصاد، موجب اعتراض شدید مردم شده و باید دولت اقداماتی را برای حل مشکلات مردم انجام دهد.

نظر شما