شناسهٔ خبر: 159624 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب:

روز انتخابات روز احقاق حق مدنی ملت است/ مردم در هر شهری به تعداد نامزدهای آن شهر و در تهران به 30 نفر رای بدهند

رهبذی حضرت آیت‌‎الله خامنه‌ای با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

به گزارش نماینده، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

رهبر معظم انقلاب سپس با بیان اینکه روز انتخابات روز جشن ملی است، خاطرنشان کردند: این جشن را به همه هم میهنان عزیز در سراسر کشور تبریک می گویم.

حضرت آیت‌الله خامنه ای در ادامه، افزودند: ثانیا روز انتخابات را روز احقاق حق مدنی ملت است که می خواهند بیایند رای بدهند و شرکت خودشان در اداره امور کشور را که حق آنهاست را به دست بیاورند.

ایشان گفتند: ثالثا یک تکلیف شرعی است و حقیقت این است که انتخابات متضمن منافع ملی کشور است و هرکسی که به منافع ملی کشور علاقه‌مند است در انتخابات شرکت کند.

رهبر معظم انقلاب همچنین افزودند: همه با همت حرکت کنند و به اشخاص مورد نظر خود که به آن رسیدند رای بدهند و این کار را هرچه زودتر انجام دهند یعنی نگذارند آخر وقت و آخر شب، همین اول روز رای بدهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در هر شهری به تعداد نامزدهای آن شهر رای بدهند، مثلا در تهران به 30 نفر رای بدهند چون خیلی کمک می‌کند به اینکه مجلس قوی باشد.

ایشان گفتند: از خداوند می خواهیم به ملت ایران خیر و توفیق و خیر دهد و رحمت و برکت خود را بر این ملت نازل کند و این انتخابات را هم مایه خیر و برکت برای کشور قرار دهد.

رهبر معظم انقلاب همچنین در پایان با تشکر از اصحاب رسانه، افزودند: از شما دوستان رسانه ای هم تشکر می کنم زحمت می‌کشید و باز هم زحمت خواهید کشید.

نظر شما