شناسهٔ خبر: 159622 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ولایتی: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است

ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی شایسته تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

به گزارش «نماینده»، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور بیانیه ای به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی شایسته تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هشیاری و مقاومت خود توطئه های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.
در این میان بدخواهان ملت و نظام همواره در خواب شیطانی خود، آرزوی به ثمر نشستن طرح های تفرقه انگیز خود را نه برای این مرز و بوم که برای منطقه و جهان اسلام  در سر داشته و در هر دوره انتخابات نیز با هجمه رسانه ای و تبلیغاتی به امید دستیابی به اهداف شوم خود نشسته اند، اما ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران، هر بار خواب شوم آنان را آشفته تر کرده است و این بار نیز بی تردید شکوه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود.
اعمال تحریم های ظالمانه، تلاش برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی، ایجاد ناامنی در منطقه، تاسیس گروه های تروریستی و افراطی برای ایجاد اسلام هراسی، توطئه ایران هراسی، انجام هرگونه جنایت و اقدام تروریستی حتی مستقیم همچون ترور فرمانده پیروز میدان مبارزه با داعش و جریانات افراطی و تکفیری و به تعبیر مقام معظم رهبری چهره بین المللی مبارزه با تروریسم سردار حاج قاسم سلیمانی، همه و همه در راستای سیاست شیطانی تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است و البته با پایمردی و استقامت ملت شریف ایران و تقدیم شهدای عالی مقام، همه این طرح ها بی ثمر مانده و جمهوری اسلامی ایران مسیر استقلال، آزادی، توسعه و پیشرفت خود را ادامه می دهد.
انتخابات صحنه عظیم همدلی، وحدت و همزبانی ملت شریف ایران است و این بار نیز با حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد.
ضمن دعوت از همه آحاد ملت بزرگ ایران و علاقه مندان به نظام و کشور برای حضور در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی شایسته برای تشکیل مجلسی کارآمد و مقتدر، شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه خواهیم بود.

نظر شما