شناسهٔ خبر: 159445 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ایرانیان با حضور پرشور در انتخابات اسفند شکست دیگری را به دشمن تحمیل می‌کنند

حسینی شاهرودی نماینده شاهرود در مجلس گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضوری گسترده و آگاهانه پای صندوق‌های رأی در ۲ اسفند ضمن تحمیل شکست دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی متعلق به مردمش است.

به گزارش «نماینده» سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات پرشور اسفندماه اظهار داشت: دشمن در طول چند سال گذشته بارها ملت ایران را آزمایش کرده و الحمدالله سربلند بیرون آمده‌ایم.

وی افزود: با آنکه استکبار جهانی بارها در محاسباتش شکست خورده ولی گمان می‌کرد که برخی از مردم از حاکمیت ناامید و رویگردانند این در حالی است که قطعاً در انتخابات اسفندماه پاسخ لازم به یاوه‌گویی‌های آنها داده خواهد شد و شکست دیگری را به آنان تحمیل خواهند کرد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد بودیم که در پی اعتراضات  بنزینی مردم در آبان‌ماه ۹۸ که  دشمنان با برنامه‌ریزی خود آن را توسط عده‌ای مزدور به اغتشاش تبدیل کردند تصورشان این بود که همه مردم از نظام و انقلاب ناامید و مأیوس شده‌اند، اما پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا ملت بزرگ ایران با حضور گسترده و میلیونی خود در تشییع پیکر مطهر این شهید و همرزمانش به دشمنان نشان دادند که پای آرمان‌های نظام و رهبری ایستاده‌اند و سیلی سختی به دشمنان زدند.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضوری گسترده و آگانه در ۲ اسفندماه پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی متعلق به مردمش بوده و با حضور هرچه با شکوه‌تر و گسترده‌ سرنوشت کشور را رقم خواهند زد و به حرف‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان  هم گوش نخواهند داد.

وی افزود: طبیعت دشمنان قسم‌ خورده ما فتنه‌انگیزی و توطئه و اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی است اما مردم با حمایت از انقلاب اسلامی در راه توسعه و پیشرفت کشور و آینده‌ای روشن کوتاهی نخواهند کرد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مردم ایران انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌اند هرچند که قدرت دفاعی هم در این زمینه وجود داشته و برای کشور اقتدارآمیز است.  

نظر شما