شناسهٔ خبر: 159319 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

روحانی با ایجاد 2قطبی کاذب به‌دنبال پوشاندن ضعف‌های دولتش است

ابوالفضل ابوترابی/2 نماینده نجف‌آباد در مجلس با اشاره به هجمه حسن روحانی به شورای نگهبان گفت: رئیس‌جمهور با ایجاد 2قطبی کاذب به‌دنبال پوشاندن ضعف‌های دولتش است.

به گزارش نماینده، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات حسن روحانی و ورود وی به پروژه انتخاباتی دولت گفت: کلید آقای روحانی به دنبال ایجاد دو قطبی در کشور است به طوری که وی در زمان انتخابات با همین فضا توانست رأی بگیرد و در سال 96 برای بار دوم رئیس جمهور شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس تصریح کرد: حسن روحانی در سال 96 جای شهید و جلاد را عوض کرده و این کار را براساس استراتژی دو قطبی انجام داد و همین عامل توانست منجر به رأی‌آوری وی شود و به همین دلیل به دنبال تکرار همان فضا و شرایط است.

ابوترابی گفت: آقای روحانی به جای آنکه در اموری که مصرّح قانون اساسی دخالت کند باید گزارش عملکرد در شرایطی که مردم درگیر معیشت، اقتصاد، تورم و گذران سخت زندگی‌شان هستند بدهد، این در حالی است که دولت یازدهم و دوازدهم توانسته در بیکاری رکوردی از خود به جا گذاشته و آماری بی‌سابقه ثبت کند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور به جای ایجاد دو قطبی در کشور باید توضیح دهد که چرا رشد اقتصادی کشور منفی 9.5 درصد شده است. 

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت: آقای روحانی در رشد منفی اقتصاد کشور، تورم و رکود از خود رکورد بی‌سابقه به جا گذاشته است این در حالی است که ما هم‌اکنون تورم 47درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: دولت حسن روحانی هیچ موضوع قابل ارائه و دستاورد برای مردم ندارد لذا با ایجاد دو قطبی کاذب به دنبال پوشاندن ضعف‌های خود است.

ابوترابی با اشاره به هجمه حسن روحانی علیه شورای نگهبان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و دولتش چون عملکردی برای ارائه به مردم ندارند به دنبال پوشاندن ضعف‌های خود و اجرای پروژه و استراتژی دو قطبی در کشور هستند تا در نهایت بتوانند حامیان خود را وارد مجلس کند.

وی درباره این اظهارنظر حسن روحانی مبنی بر اینکه نباید آرای مردم بالا و پایین شود، گفت: رئیس جمهور مجری انتخابات است و باید بی‌طرفی خود را حفظ کند اما او در اظهارات و اقداماتش هم جانبداری کرده و هم از یک گروه خاص حمایت می‌کند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس افزود: با توجه به اینکه آقای روحانی به‌دنبال حمایت از یک گروه خاص در انتخابات است لذا صلاحیت مجری بودن انتخابات را ندارد.

ابوترابی گفت: آقای روحانی در ایجاد عملیات روانی تبحر خاصی دارد و چون سوءمدیریت، سوءعملکرد و ضعف این دولت بر همگان واضح و مبرهن است به همین دلیل به دنبال سمت و سو دادن به اذهان مردم است. 

نظر شما