شناسهٔ خبر: 159219 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پیروان «مکتب سلیمانی» دشمن‌شناس هستند

سالک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه سردار سلیمانی دشمن شناس دقیقی بود تصریح کرد:پیروان مکتب سلیمانی هم باید آگاه باشند و دشمنان را بشناسند و در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت کنند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احمد سالک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مکتب سلیمانی چه رویکردها و سیاست‌هایی را در زمینه مقاومت داشت، گفت: فهم مکتب سلیمانی مستلزم توجه به مجموعه اعتقادات او است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه به ارزش‌های دینی و اسلامی توجه داشت، ادامه داد: وی علم و آگاهی منحصر به فردی نسبت به محیط اطراف خود داشت و خود را با محتوای دین تطبیق می‌داد و خودسازی کرده بود تا بتواند دیگرسازی کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیروان مکتب سلیمانی قطعاً می‌دانند که باید در مقابل کسانی که در جهان موجب ناامنی، جنگ، اختلاف و تفرقه شده اند، بایستند و تا پیروزی در مقابل استکبار جهانی باید مقاومت کنند.

سالک افزود: پیروان مکتب سلیمانی در مقابل کسانی که مخل امنیت جهانی هستند، ایستادگی و مقابله می‌کنند و خودشان را به تأسی از سردار سلیمانی، فدای اسلام و ارزش‌های دینی می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رمز موفقیت سردار سلیمانی آن بود که دقیقاً پشت سر مقام معظم رهبری و مطیع محض ایشان بود و پا جای پای رهبر معظم انقلاب در احیای مسائل دینی و مقابله با دشمنان جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌گذاشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی دشمن شناس دقیقی بود و به خوبی توطئه‌های آنان را می‌شناخت، تصریح کرد: پیروان مکتب سلیمانی هم باید آگاه باشند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دیگر ملل جهان اسلام را به خوبی بشناسند و در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت کنند.

نظر شما