شناسهٔ خبر: 159135 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اظهار ناتوانی دولت روحانی برای بازکردن پای غرب در ایران است

علیرضا بیگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت با اظهار عجز و ناتوانی بدنبال باز کردن پای غرب به کشور است.

به گزارش «نماینده»،احمد علیرضا بیگی ، گفت: عده‌ای از دشمنان داخلی و خارجی با حضور ملت در تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و مقاومت در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی و همچنین شکسته شدن هیمنه آمریکا در منطقه به شدت احساس خطر کرده‌اند زیرا می‌دیدند هر چه بافته‌اند پنبه شده و انقلاب اسلامی در دهه چهارم در حالت تجدیدقوا و تجدید تنفس است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: عده‌ای فکر می‌کردند به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌توانند مردم را ناامید کرده و انقلاب را از مسیر آرمانهای امام منصرف کنند اما با جاری شدن خون حاج قاسم سلیمانی در رگ‌های انقلاب، انقلاب تجدید حیات کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس، تشییع پیکر سردار سلیمانی را به معنای تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب خواند و افزود: دشمنان با سقوط هواپیمای اوکراینی خوشحال شدند و تلاش کردند جوشش مردم را کم اثر کنند.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس اظهار داشت: فرماندهان سپاه پاسداران به موقع ورود کردند و توضیحات خوبی در زمینه سقوط هواپیمای اوکراینی ارائه دادند و با خانواده‌های داغدار همدردی نمودند که این امر نشان دهنده جوانمردی و وفاداری سپاه پاسداران بود.

وی حضور باشکوه مردم در نماز جمعه این هفته را تجدید بیعت دیگر با انقلاب اسلامی خواند و گفت: جهان بار دیگر شاهد تجدید بیعت ملت ایران با مقتدای خود بود. قطعاً جوش و خروش ملت انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت خواهد کرد که راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: متأسفانه رئیس جمهور در شرایطی که ملت ایران بار دیگر با آرمانهای انقلاب و مقاومت تجدید بیعت کردند اعلام کرد که نمی‌تواند همپای حرکت ملت ایران در توجه به ظرفیت‌های داخلی برای برون رفت از مشکلات حرکت کند.

علیرضا بیگی اظهار داشت: دولت با اظهار عجز و ناتوانی بدنبال باز کردن پای غرب به کشور است. غربگرایان و عناصر داخلی شأن از دو پیروزی بزرگ استراتژی مقاومت مبنی بر به صحنه آوردن ملت ایران در دفاع از این استراتژی و شکستن هیمنه آمریکا نگران و ناراحت بودند و تلاش کردند این پیروزی را به حاشیه ببرند.

نظر شما