شناسهٔ خبر: 158860 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حماسه ۹ دی، انقلاب را برای نهضت جهانی امام زمان(عج) آماده کرد

حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: درس ۹دی چون نشات گرفته از عاشورای حسینی بود به ما یاد داد با ولایت مداری و گفتمان مقاومت، انقلاب را برای نهضت امام زمان(عج) آماده کنیم.

به گزارش «نماینده» ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی که در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت این حماسه عظیم،  گفت: ۱۰ سال از این حادثه می‌گذرد اما نورانیت آن نه تنها این فتنه بلکه همه فتنه را خنثی کرد.

وی افزود:  حماسه ۹ دی آموزشگاه بصیرت و ایستادگی در مقابل دشمن است، ۹ دی تجلی غیرت دینی ملتی  در برابر جنگ احزاب و تجلی آیات فراوانی از قرآن کریم بود و ما فراموش نکرده ایم که این مردان و زنان توانستند این فتنه را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: حماسه۹ دی تجلی مومنین صادقی است که نه در میدان شبه افکنی دشمنان می لرزند و نه در میدان عمل و با هیچ شبه افکنی و فضاسازی رسانه ای سست نخواهند شد.  

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: قرآن به ما یاد داد ولایت مداری بدون استکبار ستیزی راهی غلط است و بزرگترین درس ۹دی چون نشات گرفته از عاشورای حسینی بود به ما یاد داد در میدان جهاد اکبر با ولایت مداری و گفتمان مقاومت این انقلاب را برای نهضت امام زمان(عج)  آماده کنیم.

وی گفت: دشمنان ببیند که امسال و بعد از ۱۰ سال مردمی که در سختی بودند چگونه با شنیدن نوای رهبر فرزانه شان ۹ دی دیگری خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حماسه ۹ دی را چراغ راه آینده و آموزشگاه ولایت‌مداری در برابر دشمن دانست و گفت: ملت در ۹ دی ۸۸ تیر خلاص را به دشمن زدند انگلیس، فرانسه، آمریکا، عوامل داخلی و جیره‌خوران آن‌ها همه در یک جبهه بودند.

حاجی صادقی با اشاره به پیام‌های حماسه ٩دی، افزود: این جمعیت در ابتدا یک پیام به رهبر حکیم انقلاب دارد؛ مبنی براینکه درگام دوم انقلاب نیز همچون گذشته ثابت می کنیم ما اهل کوفه نیستیم و نمی گذاریم آنچه با امامان مظلوم کردند با شما صورت بگیرد و شما را با دشمن تنها نمی گذاریم.

وی خطاب به رهبر معظم انقلاب، گفت: این مردم اینجا آمده اند تا بگویند ای رهبر حکیم، ما ایستاده ایم. دشمنان بخواهند از درِ حوادث وارد شوند، باید بدانند «زهی خیال باطل». ما مردم با شما پیمان بسته ایم و امروز میثاق مان را باشما تجدید کرده و ما همچنان پیرو شما می مانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تبیین سه پیام به مسئولان، تصریح کرد: نخست آنکه تبعیت مطلق از ولایت را از شما انتظار داریم. ۴٠سال است تبعیت از ولایت و عبور از فتنه ها را فقط با ولایت تجربه کرده ایم. با تبعیت از ولایت می توان فتنه ها را علیه دشمن  بکار برد و تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

حاجی صادقی اضافه کرد: در نظام اسلامی، حکم الله حاکمیت دارد و این باور ما است.  

وی بیان کرد: پیام دوم اینکه از شما(مسئولان) گفتمان مقاومت و نه سازش می خواهیم. مسئولان، خدا به شما منت نهاده است، نترسید و به این مردم و انقلاب و رهبری تکیه کنید، سریال های شکست آمریکا را ببینید.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: خواسته سوم ما از مسئولان  این است که قدر شناس امکان خدمت باشند و ناسپاسی نکنند. اما پیام ما از این جمعیت به هموطنان و امت همیشه در صحنه این است،  تا شما در صحنه هستید دشمن فرصت و قدرت نفوذ و حضور در هیچ عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی نخواهد داشت.  

حاجی صادقی با بیان اینکه تا شما در صحنه هستید و این روحیه جهادی هست، هیچ فتنه ای به این انقلاب صدمه نخواهد رساند، تصریح کرد: ای مردم شما گفتمان مقاومت و فرهنگ بسیجی را به دنیا صادر کرده اید.

وی تاکید کرد: جبهه استکبار بداند نه فریب دستکش مخملی و نه دلسوزی و نه تهدیدهای توخالی شان در اراده مردم ما خللی  وارد نمی کند و هرچه بیشتر تلاش کنند، این مردم را علیه نابودی بیشتر خود ترغیب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین گفت: به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی می گوییم از گذشته درس بگیرید، شما امسال فتنه بزرگتری طراحی کردید اما دیدید که مردم چگونه ناامیدتان کردند بدانید که ما خسته نمی‌شویم و شعار مرگ بر آمریکا را همواره سرمشق راه خود قرار خواهیم داد.

حاجی صادقی خطاب به بازی خورده های داخلی،  گفت: سرنوشت دیروز نوکران استکبار را ببینید،  از آنها عبرت بگیرید و بدانید استکبار جهانی با شما نیز همراهی نمی‌کند؛  برگردید و توبه کنید.

وی افزود: این انقلاب امانت امام(ره)، شهدا و اسلام و تولد جدید اسلام است و برای ریشه کن کردن فتنه ها باید آماده و مراقب باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به راهکارهایی برای مقابله با فتنه دشمنان، تاکید کرد: التزام و تبعیت کامل نسبت به مقام معظم رهبری و فهم و عمل آن، اولین و مهمترین راهکارهاست. هوشیاری در برابر فتنه ها و جلوگیری از نفوذ افراد در پست های مختلف نیز از دیگر موارد است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: مردم نمی پذیرند افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند در پست و سِمت باشند از این رو باید مراقب نفوذ در ساختار و دستگاه حاکمیتی باشیم.

وی تصریح کرد:  آخرین عامل عصبانیت دشمن تقویت روحیه جهادی است و بدانید که مردم با این روحیه آسیب نخواهند دید.

برچسب‌ها:

نظر شما