شناسهٔ خبر: 158837 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم علیرغم مشکلات با حضور در مراسم «۹ دی» خواب دشمنان را آشفته خواهند کرد

محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه ۹ دی به نماد وحدت ملت ایران تبدیل شده است، گفت: مردم ایران امسال هم با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی با حضور در راهپیمایی و تجمعات ۹ دی اجازه نخواهند داد تا خواب دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران تعبیر شود.

به گزارش «نماینده» محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به یوم الله ۹ دی گفت: ۹ دی‌ماه به نماد وحدت و انسجام ملت ایران تبدیل شده و مردم در ۹ دی ۸۸ با وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی خود، حمایت و پشتیبانی‌شان را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.  

وی افزود: ملت ایران در صحنه‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همواره پشتیبان نظام بودند و چه در عرصه‌های جنگ سخت و چه در عرصه‌های جنگ نرم حمایت‌ خود از نظام را دریغ نکردند.  

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: ملت ایران پس از چند ماه اغتشاش و آشوب فرصت‌طلبان در سال ۸۸ با حضور در راهپیمایی در ۹ دی ماه آن سال نشان دادند که هیچ‌گاه فریب دشمن را نخورده و همواره پشت نظام ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند بین صفوف به هم‌پیوسته آنها فاصله ایجاد کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: امروز اگرچه ملت ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و شرایط زندگی برای آنها سخت و دشوار است، اما ملت به خوبی آگاهند که این نتیجه دسیسه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی است که کمر به سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند.  

وی افزود: مردم گرچه در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند، اما علت آن را به خوبی می‌دانند و می‌دانند که این فشارهای معیشتی به خاطر توطئه بدخواهان مردم و نظام در داخل و خارج است و برنامه دشمنان برای سقوط نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان گفت:‌ انشاءالله در ۹ دی ماه امسال نیز همچون سالهای قبل شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود و مردم بار دیگر آن هم در این شرایط حساس، ‌ وحدت، یکپارچگی و انسجام خود را به رخ همگان خواهند کشید و اجازه نخواهند داد تا خوابی که بدخواهان برایشان دیده‌اند تعبیر شود.  

نظر شما