شناسهٔ خبر: 158642 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تلاش فراکسیون ولایی برای گنجاندن درآمد 300 هزار میلیاردی شرکت‌های دولتی در بودجه

ابوترابی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تلاش و پیگیری اعضای این فراکسیون برای گنجاندن 300 هزار میلیارد تومان درآمد شرکت‌های دولتی در بودجه 99 خبر داد.

به گزارش «نماینده»،ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، بر اساس مصوبه مجلس شرکت‌های دولتی مکلف شدند تا گزارشی از درآمد و هزینه‌های خود به مجلس ارائه کنند و طبق این گزارشات مشخص شد که شرکت‌های دولتی 300 هزار میلیارد تومان در سال درآمد دارند که تاکنون شفاف‌سازی در مورد آنها انجام نشده است.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به اینکه بودجه سال 99 با رقمی حدود 480 هزار میلیارد تومان بسته شده و درآمد 300 هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دولتی می‌تواند تاثیر به سزایی در تامین بودجه 99 داشته باشد، اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی بر آن شدند تا تلاش و پیگیری‌های لازم را برای گنجاندن این 300 هزار میلیارد تومان در بخش‌هالی درآمدی و بودجه داشته باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: همچنین اعضای فراکسیون درباره افزایش حقوق کارکنان نیز تاکید کردند و مقرر شد تا کارگروهی در فراکسیون برای بررسی این دو موضوع تشکیل شود و نتیجه کار را به فراکسیون ارائه کند.

نظر شما