شناسهٔ خبر: 158580 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

روح‌الامینی: کسانی که «تَکرار» کردند باید پاسخگو وضعیت کشور باشند / با مشکل تجمیع قوانین در مجلس روبرو هستیم

روح الامینی/2 رئیس خانه احزاب گفت: در حال حاضر با مشکل تجمیع قوانین روبرو هستیم و شاید به قانون زدایی بیشتر نیاز داشته باشیم و بر بعد نظارت بیشتر باید تکیه کنیم و رودربایستی‌ها کنار گذاشته شود.

به گزارش «نماینده»، عبدالحسین روح‌الامینی رئیس خانه احزاب، در خصوص نحوه حضور خود در انتخابات گفت: همگام با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خواهم بود؛ آن‌ها را حمایت می‌کنم و هر تصمیمی بگیرند به آن پایبند خواهم بود چه ادامه‌ی حضور در لیست باشد و چه انصراف.

روح‌الامینی مشکلات مجلس فعلی را هم در بعد نظارت و هم در بعد تقنین دانست و گفت: در حال حاضر با مشکل تجمیع قوانین رو به رو هستیم و شاید به قانون زدایی بیشتر نیاز داشته باشیم و بر بعد نظارت بیشتر باید تکیه کنیم و رودربایستی‌ها کنار گذاشته شود.

وی با اشاره به وضعیت سیاسی‌ اجتماعی موجود گفت: کمتر کسی است که وضعیت فعلی سیاسی رضایت داشته باشد و این مگر غیر از دستپخت قوای سه‌گانه است؟

این فعال سیاسی در خصوص انگیزه خود از ثبت نام تشریح کرد: این وضعیت نامناسب نباید تکرار شود و کسانی که تَکرار کردند باید بابت وضعیت موجود پاسخگو باشند و نمی‌توانند منتقد باشند چراکه فضای فعلی، کارنامه‌ی آنهاست؛ ترکیب مسائل اصلی و فرعی به مردم فریبی می‌انجامد.

وی در پایان تاکید کرد: سیاسیون ما مردم فریبی و دوقطبی‌سازی کاذب را کنار بگذارند؛ برای جلوگیری از تَکرار مجلس فعلی که ناکارآمد بوده برای ثبت‌نام احساس وظیفه کردم.

نظر شما