شناسهٔ خبر: 157105 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در معرفی و تبلیغ برند

ساک تبلیغات

یکی از بهترین و پر کاربردترین هدایای تبلیغاتی که امروزه بسیار استفاده می‌شود ساک دستی تبلیغاتی است. از این ساک دستی‌ها به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود. ساک دستی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فودها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد . استفاده از ساک دستی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی در دو نوع دوختی و پرسی تولید می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست ساک دستی پرسی، به وسلیه دستگاه، پرس شده و بدون جای دوخت است.  ساک دستی دوختی نیز، به صورت دوخته و کاملا مستحکم است. به طور کلی ساک دستی تبلیغاتی در گرماژ 90و 60 ، با تنوع رنگ در پارچه و کاملا مطابق با سلیقه شما قابل چاپ است، ساک دستی تبلیغاتی دوختی، قابل اجرا با چاپ سیلک و حداقل دو رنگ در چاپ و ساک دستی تبلیغاتی پرسی نیز یک رنگ چاپ می‌باشد. یکی از مزایای این نوع ساک دستی، جنس مصرفی آن بوده که علاوه بر استحکام، امکان بازیافت این محصول نیز وجود دارد. دسته ساک دستی تبلیغاتی از استحکام بالایی برخوردار است. قابل ذکر است که ساک دستی تبلیغاتی می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.

ساک دستی تبلیعاتی در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می گردد، ساک دستی های کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می گردد که دو مدل گلاسه و مقوای پشت طوسی به جهت استحکام بالاتر باید با سلفون روکش گردد.

ساک دستی تبلیغاتی برای دسته بندی چه محصولاتی کاربرد دارد؟

  • دسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند انواع پوشاک، ساعت و زیورآلات، قطعات الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع مختلفی از کالاهای فروشگاهی دیگر
  • دسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند انواع سر رسید، کتاب، ست‌های مدیریتی، لوح یاد بود و بسیاری از هدایای ارزشمند تبلیغاتی دیگر
  • دسته بندی برای انواع کاتالوگ‌ها بروشورها، فولدرها، اسناد و فهرست که در هنگام برگذاری فستیوال و سمینارها بیشتر از آنها استفاده می‌شود.

تاثیر ساک دستی تبلیغاتی در معرفی کسب و کار

ساک دستی یکی از لوازمی است که امروزه برای بیشتر افراد کاربرد دارد و استفاده می‌شود بنابراین می‌توان از آن برای معرفی و تبلیغ برند استفاده کرد. با زیاد شدن انواع فعالیت های تجاری و استفاده از تجهیزات و نیروهای متخصص در شرکت های مختلف دانستن نوع فعالیت برای اغلب افراد جامعه و اطلاعات کامل در مورد شرکت ها نیازمند کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی می باشد و با جمع آوری اطلاعات و مکتوب کردن آن در بروشور این آگاهی در بسیاری از افراد به وجود می آید . کاتالوگ و بروشور یکی از روش های تبلیغی بسیار موثر در موفقیت فعالان اقتصادی به شمار می آید زیرا معرفی شرکت و اطلاع دادن از انواع تجهیزات و دستگاه ها و نیروهای متخصص و در آخر اهداف آن به خواننده این درک از نوع فعالیت می رسد .

نکته مهم این است که این هدیه می‌تواند به عنوان یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک با مشتریان همراه باشد و ممکن است در هر مکانی از آنها استفاده شود. این محصول در ۱۳ سایز متنوع و به صورت عمودی و افقی تولید می شود که سفارش دهنده می تواند با بررسی نمونه ها و ابعاد مختلف، سایز مورد نظر خود را انتخاب نماید. برای حمل و نقل راحت و آسان، تبلیغ نوع برند یا شرکت خاص از ساک پلاستیکی تبلیغاتی یا ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی با دوام و عمر طولانی استفاده می کنند. این نوع از ساک پلاستیکی قابلیت چاپ دارد و در زمان مشخص ساخته می شوند.

انواع مختلف ساک پلاستیکی

معمولا بسیاری از فروشگاه‌ها برای تحویل اجناس به مشتری از ساک پلاستیکی تبلیغاتی استفاده می‌کنند که زمینه مناسبی برای تبلیغ برند و نام تجاری محسوب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از تبلیغ بر روی کیسه‌های پلاستیکی و هدیه به مشتریان برند و نام تجاری خود را به عموم مردم تبلیغ کنید و در این زمینه موفق خواهید شد. ارائه کیسه‌های پلاستیکی تبلیغاتی یک بار مصرف توسط فروشگاه در بسیاری از کشورها انجام می‌شود.این کیسه‌های پلاستیکی از ماده‌ای به نام پلی اتیلن فشرده تولید می‌شوند. این‌ کیسه‌ها مشکلاتی از قبیل استفاده از منابع تجدید ناپذیر و مشکلات زیست محیطی ایجاد می‌کنند. یک خودرو می‌تواند حدود 11 متر با نفتی که برای تولید یک کیسه پلاستیکی مصرف می‌شود، حرکت کند.

انواع چاپ برای ساک پلاستیکی تبلیغاتی

  1. چاپ سیلک
    پرکاربرد ترین نوع چاپ روی کیسه‌های پلاستیکی تبلیغاتی، چاپ سیلک می‌باشد که هم به صورت تک رنگ و هم چند رنک قابل اجرا است. که این نوع چاپ (سلیک) دارای رنگ‌های اصلی چاپ و رنگ‌های ترکیبی و رنگ های خاص مانند طلایی و نقره ای و فلورسنت می‌باشد. در این روش، چاپ به صورت دستی می‌باشد که تعداد سفارشی که می‌توان گفت 1000 عدد می‌باشد. بطور کلی برای چاپ تصویر یا نوشته از این روش استفاده می‌کنند.
  2. چاپ ماشینی یا چاپ غلتک
    تمام مراحل در این از چاپ با استفاده از دستگاه‌های ماشینی و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود بنابراین کیفیت و نوع این وع چاپ ماندگاری بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

کوله پشتی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب است که امروزه در تمام سنین استفاده می‌شود. کوله پشتی یکی از انواع کیف‌های پر کاربرد برای رده‌های سنی مختلف است. برای انتخاب یک کوله پشتی باید تمام موارد را مورد بررسی قرار دهیم. برای انتخاب یک کوله پشتی که قرار است سال‌ها از آن استفاده کنیم، علاوه بر نوع جنس و کیفیت آن باید به مشخصات ظاهری مناسب با حالت بدن و اندام شما بسیار مهم است. فقط ظاهر زیبا و خوش آب و رنگ نیست که اهمیت دارد بلکه باید به این رفیق شانه به شانه خودتان درست و حسابی فکر کنید و برای خرید وسواس به خرج بدهید تا بعد از خرید از کوله پشتی که تهیه کرده اید راضی باشید. در خرید کوله پشتی نسبت به سایز آن حریص نباشید! لزوما و حتما سایز کوله ها نباید بزرگ باشد تا کارایی بیشتر و بهتری داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که به سایز خودتان هم توجه کنید.

ویژگی یک کوله پشتی مناسب چاپ تبلیغاتی

  1. کوله پشتی باید چرمی یا برزنتی باشد تا به راحتی تغییر شکل ندهد و شکل آن با محتویاتش همگن بماند.
  2. اندازه کوله پشتی باید متناسب با جثه دانش آموز باشد، به والدین توصیه می شود از خرید کوله پشتی در اندازه های بزرگ و مخصوص بزرگسالان برای کودکان خودداری کنند.
  3. در حالت طبیعی، کوله پشتی پس از آویزان کردن باید حدود سه سانتی متر بالاتر از خط گودی کمر قرار بگیرد.
  4. کوله پشتی ها باید دو بند ضخیم داشته باشند و نباید از بند برای حمل آنها استفاده شود.
  5. بند نازک کوله پشتی به رگ های عصبی و خونی آسیب وارد کرده و احتمال ایجاد دردهای عصبی مزمن و ناراحتی های پوستی را افزایش می دهد. چون آویزان کردن کوله از یک طرف باعث کج شدن اندام فرد و آسیب به ستون مهره ها می شود.
  6. تسمه های کوله پشتی باید بطور متقارن تنظیم شده باشد. عدم تقارن دو تسمه موجب بر هم خوردن تعادل بدن می شود.
  7. دو بند کوله پشتی باید روی سینه قرار بگیرند و بهتراست از کوله پشتی هایی که دارای بندهایی باحداقل عرض پنج سانتی متر است استفاده شود.
  8. بهتر است والدین هر شب کیف فرزندان به خصوص دانش آموزان مقطع ابتدائی را بررسی کرده و وسایل اضافی که باعث اضافه وزن کوله ها می شوند را خارج سازند
  9. کوله پشتی هایی که بند در ناحیه کمر دارند فشار ناشی از سنگینی کوله ها را کاهش می دهند.

    مجموعه تبلیغاتی سهیل  با بیش از 12 سال سابقه کار مستمر، در زمینه طراحی ،‌ چاپ ، حکاکی لیزری ،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است،  با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان عزیز را داشته باشد.

    ارتباط با تبلیغات سهیل: آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی،کوچه مشیر الخلوت غربی،کوچه خوئی، پلاک 5 ، واحد 2، شماره دفتر فروش: 36055998-021، همراه: 09125106368

نظر شما