شناسهٔ خبر: 156944 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طرح الزام دولت به شکایت از هالیوود اعلام وصول شد

صحن مجلس طرح الزام دولت به شکایت از هالیوود و طرح جریمه مدیران متخلفی که در جهت تحریم‌های خارجی اقدام نمایند از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش «نماینده»،  علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 مرداد) قوه‌ مقننه سوال ملی محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و 11 تن از نمایندگان از فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی درباره عدم اجرای مفاد قانون راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای شاغلان دستگاه‌های ذیربط را اعلام وصول کرد.

وی طرح الزام دولت به بازپس‌گیری درآمدهای آمریکا و انگلیس از نفت ایران بعد از کودتای 28 مرداد، طرح الزام دولت به پیگیری حقوق قربانیان و خسارت دیدگان کودتای 28 مرداد 1332 و همچنین طرح جریمه مدیران متخلفی که در جهت تحریم‌های خارجی اقدام نمایند را اعلام وصول کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین طرح الزام دولت به حمایت از مراکز علمی و تحقیقاتی ضد استکبار جهانی و طرح الزام دولت به حمایت و پشتیبانی از کنفرانس افق نو و طرح ممنوعیت خبرنگاران رسانه‌های تبعیت کننده از تحریم‌های آمریکا به کشور ایران را اعلام وصول کرد.

 یوسف‌نژاد در این جلسه طرح الزام دولت به شکایت از هالیوود، صنعت سینما و تلویزیون آمریکا به دلیل توهین به ملت و تاریخ ایران، طرح الزام نیروهای نظامی به افشای اطلاعات نظامی و امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا در چارچوب منافع ملی و همچنین طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از فیلم‌های ضد آمریکایی را اعلام وصول کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس همچنین  طرح تحریم برخی از مقامات آمریکایی، طرح الحاق یک ماده به قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را اعلام وصول کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای تبصره یک ماده 45 آئین نامه داخلی مجلس طرح اصلاح بند هـ تبصره یک قانون بودجه سال 1398 کل کشور موضوع گزارش کمیسیون عمران در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.

نظر شما