شناسهٔ خبر: 156927 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه نمایندگان به آیت‌الله رئیسی در تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی

آیت الله رئیسی عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: جمعی از نمایندگان نامه‌ای خطاب به آیت‌الله رئیسی در تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی تهیه کرده‌اند.

به گزارش «نماینده»، جمعی از نمایندگان نامه‌ای در تقدیر از قوه قضائیه به پاس برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تهیه کرده‌اند.

در همین زمینه، عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایندگان نامه‌ای خطاب به ریاست قوه قضائیه تهیه کرده‌اند تا از اقدامات این قوه در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی حمایت کنند.

وی افزود: در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تأکید شده است که باید این برخوردها ادامه یابد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در بیان جزئیات دیگری از این نامه و رویکردهای کلی آن گفت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی یعنی بازگشت بیت‌المال به مردم؛ در مجلس از اقدامات قوه قضائیه در این زمینه حمایت خواهیم کرد تا این اقدامات با قدرت پیش رود.

وی با بیان اینکه در نامه تقدیر از قوه قضائیه تلاش کرده‌ایم بر ضرورت ادامه یافتن برخورد با مفسدان تاکید کنیم، خاطرنشان کرد: فضای کلی مجلس نسبت به برخورد با مفسدان مثبت است و اغلب نمایندگان از این نامه حمایت خواهند کرد.

یوسفیان‌ملا همچنین تصریح کرد: امروز برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی در مردم امید ایجاد کرده است که ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت این مسئله را پیگیری خواهیم کرد ریرا این موضوع مطالبه مردم از ما است.

نظر شما