شناسهٔ خبر: 156865 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حاجی بابایی:

دولت با نگاه شفابخش وزیر آموزش و پرورش را انتخاب کند

حاجی بابایی2 رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:دولت با نگاه شفابخش به وزارت آموزش و پرورش وزیر پیشنهادی این وزارتخانه را انتخاب کند.

به گزارش «نماینده» ، حمیدرضا حاجی بابایی، وزارت آموزش و پرورش را دارای اهمیت ویژه و نقش کلیدی و اساسی در استحکام نظام خواند و گفت: وزارت آموزش و پرورش نقش کلیدی و اساسی در استحکام شرایط اجتماعی دارد و با توجه به تعداد دانش آموزان و اولیا و معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از ارکان مهم آرامش اجتماعی است.

وی افزود: دولت باید در ارتباط با انتخاب گزینه پیشنهادی این وزارتخانه تمام شرایط لازم را در موقعیت حساس کنونی لحاظ کند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به مطالبات انباشته شده معلمان، اظهار داشت: نوع نگاه معلمان به وزارت آموزش و پرورش این گونه است که این وزارتخانه در دولت ها مورد بی مهری قرار گرفته است علاوه بر این، اجرای سند تحول بنیادین و  شأن این وزارتخانه ایجاب می‌کند که دولت تمام دقت خود را برای انتخاب وزیر پیشنهادی توانمند و همه جانبه نگر مبذول دارد.

حاجی بابایی با بیان اینکه امروز وزارت آموزش و پرورش نیاز به کارآمدی، سلامت و تعادل دارد، افزود: به همین دلیل دولت باید شرایط اقتصادی موجود و آسیب‌های جدی اجتماعی که قسمتی از آن نیز شامل معلمان و دانش آموزان و اولیای دانش آموزان می باشد را مورد توجه قرار داده و با نگاه شفابخش به وزارت آموزش و پرورش وزیر پیشنهادی این وزارتخانه را انتخاب کند.

وی گفت: نباید دولت گزینه ای انتخاب کند که نه تنها مشکلات این وزارتخانه را حل نکرده بلکه مشکلاتی به آن اضافه نمایند.

نظر شما