شناسهٔ خبر: 156565 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توزیع ناعادلانه ثروت ملی بر خلاف قانون اساسی است

طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس گفت: توزیع ناعادلانه ثروت ملی بر خلاف قانون اساسی است و نتیجه آن ظهور اشرافی‌گری جدید خواهد بود.

به گزارش«نماینده»،  بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: توزیع ناعادلانه ثروت ملی کشور بر خلاف قانون اساسی است و نتیجه آن ظهور اشرافی‌گری جدید و پیدا شدن نو کیسه‌ها خواهد شد. 

نماینده مردم تاکستان اضافه کرد: متاسفانه اصل مترقی و عدالت ساز 49 قانون اساسی، کامل اجرا نشد و قانون «از کجا آورده اید؟» به فراموشی سپرده شد و فریاد دلسوزان نظام و ولایت به جایی نرسید.

طاهرخانی از تصویب قانون رسیدگی به اموال نامشروع مسئولان به‌عنوان اقدامی انقلابی یاد کرد و گفت: سوءاستفاده از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوصی‌سازی قابل قبول نیست.

وی افزود: متاسفانه برخوردهای سلیقه‌ای باعث شد که شکوفایی اقتصادی و تقسیم و توزیع عادلانه ثروت محقق نشود و بخشی از ثروت ملی کشور در اختیار افراد خاص یا به عبارتی ژن‌های خوب قرار داد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: نباید کسانی که از مال و خود برای حفظ کشور، کیان ملی و آرمان های ارزشی، دینی و انسانی گذشته بودند در حسرت به دست آوردن شغل یا تامین معاش حداقلی حیثیت و آبروی شان در امان نباشد و عزت و غرورشان در هم شکسته شود.

برچسب‌ها:

نظر شما