شناسهٔ خبر: 156520 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

الماسی از تبادل نظر کمیسیون انرژی با شورای عالی امنیت ملی خبر داد

شورای عالی امنیت ملی// سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به دیدار چند روز گذشته اعضای این کمیسیون با دریادار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قرار شد این دیدارها برای تبادل نظر و نزدیک شدن دیدگاه استمرار پیدا کند.

به گزارش «نماینده» ، سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار اعضای این کمیسیون با دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در این نشست درباره تعامل کمیسیون انرژی با این شورا و مسائل مربوط به حوزه انرژی هسته‌ای، نفت، گاز، پتروشیمی و تمهیدات و راهبردهایی که نظام جمهوری اسلامی در این باره دارد مباحثی مطرح شد.

وی افزود: قرار شد جلسات کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مستمر بوده و بیشتر شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه این کمیسیون در حوزه‌های مختلف مربوط به انرژی به صورت تخصصی فعالیت دارد و کارهای آن بسیار حساس است دیدگاه‌های اعضای این کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی نزدیک‌تر شود.

الماسی گفت: چون موضوع اصلی برجام مربوط به انرژی هسته‌ای است و حوزه اصلی آن به کمیسیون انرژی مربوط است باید تبادل‌نظر با شورای عالی امنیت ملی بیشتر شود. زیرا اهداف،‌ برنامه‌ها و اقدامات کمیسیون انرژی بسیار مرتبط با حوزه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای است.

نظر شما