شناسهٔ خبر: 156030 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس جدید تامین اجتماعی فارغ از سیاسی کاری به منافع ۴۲ میلیون ایرانی فکر کند

عبدالرحمان رستمیان/* عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به بدهی 200 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: اگر مصطفی سالاری، در ریاست این سازمان، فارغ از سیاسی کاری به 42 میلیون ایرانی مرتبط با تامین اجتماعی فکر کند می‌تواند تغییرات اساسی در خدمات بوجود آورد.

به گزارش «نماینده»، علی رستمیان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره بدهی هنگفت دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: این طلب به 200 هزار میلیارد تومان رسیده است که می‌تواند مشکلات زیادی را برای این سازمان به وجود آورد.

وی افزود:‌اگر دولت این بدهی را که در حقیقت بدهی به 42 میلیون ایرانی  است بپردازد خدمات ارائه شده سازمان تأمین اجتماعی بهتر می‌شود و قطعاً وضعیت این سازمان تغییر اساسی پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس، گفت: امیدوارم مصطفی سالاری مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی سیاسی‌کاری نکند و تمام هم و غم خود را در موضوعات اجتماعی به کار گیرد؛ زیرا در سوابق او بیشتر در پست‌های سیاسی و نفتی مشاهده می‌شود تا مرتبط با تامین اجتماعی.

رستمیان با بیان اینکه طلب دولت به تأمین اجتماعی مربوط به دولت حسن روحانی نیست و دولت‌های پیش از آن هم در افزایش این بدهی‌ نقش دارند، گفت: باید فکر اساسی برای این طلب و نوع وصول آن کرد.

نظر شما