شناسهٔ خبر: 156012 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رنجبرزاده: اعاده اموال نامشروع مسئولان، اعتماد از دست رفته به مدیران را ترمیم می‌کند

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گامی مهم در مسیر ترمیم اعتماد از دست رفته مردم نسبت به مدیران است.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به روند رسیدگی به طرح اعاده نامشروع اموال مسئولان در صحن علنی مجلس گفت: قانونی و اجرایی شدن این طرح مانع بزرگی بر سر راه موریانه‌های فسادی که ممکن است به درخت تنومند انقلاب آسیب وارد کنند، ایجاد می‌کند و اقدام مهمی در جهت ایجاد امید و اعتماد نسبت به مسئولان در میان مردم است.

وی افزود:‌ اینکه تعدادی از نمایندگان درخواست مسکوت ماندن طرح بسیار مهم اعاده اموال نامشروع مسئولان در صحن را مطرح کرده‌اند تعجب‌آور بود و برایم مفهوم نبود با چه منطقی این کار را کردند و خوشبختانه مجلس هم به این درخواست جمعی از نمایندگان رای نداد.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه قانون شدن اعاده اموال نامشروع مسئولان گام مهمی در مسیر شفاف‌سازی است، اظهار داشت: یکی از خطرهای بزرگی که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند مدیران ناپاک و مسئولانی است که به انحراف افتاده‌اند و سوء استفاده می‌کنند و با اقدامات خود باعث می‌شوند اعتماد عمومی کشور لطمه ببیند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد:‌ قانون شدن اعاده اموال نامشروع مسئولان و اجرای آن می‌تواند اعتماد فرو ریخته مردم را بازگرداند و با قانون شدن این طرح تکلیف افرادی که در جایگاه مسئولیت هستند، مشخص است و اگر خدای نکرده در ذهن‌شان به دنبال سوء استفاده از قدرت را دنبال می‌کنند، جایگاهی برای آنان در مسئولیت‌های مختلف وجود ندارد و به عنوان مجرم باید پاسخگو باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: این طرح گامی مهم در مسیر ترمیم اعتماد از دست رفته مردم نسبت به مدیران است و یکی از قوانین بی‌نظیر خواهد بود.

نظر شما