شناسهٔ خبر: 155159 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقاد یک نماینده از سخنگونداشتن دولت

سخنگوی دولت عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: با نبود سخنگو اطلاع‌رسانی غیرمنسجم انجام شده و سبب می‌شود که علامت سؤال‌ها و ابهامات افزایش یابد.

به گزارش «نماینده»، احمد علیرضابیگی عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت حدود 10 ماه است سخنگو ندارد، اظهار داشت: کشور با موضوعات مختلفی مانند سیل و مشکلات اقتصادی درگیر است و نیاز است تا اطلاع‌رسانی منسجمی از سوی دولت صورت گیرد تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

وی افزود: مشخص نیست که چه مشکلی وجود دارد که رئیس جمهور پس از 10 ماه هنوز سخنگوی دولت را معرفی نکرده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه "یک ازهم‌گسیختگی را در دولت احساس می‌کنیم"، ادامه داد: اخیراً شاهد این هستیم که سفرها و برنامه‌های دولت لغو و حضور رئیس جمهور در جلسات مختلف منتفی می‌شود  و نمایندگان نیز از این جهت احساس نگرانی می‌کنند.

علیرضابیگی با تأکید بر اینکه نداشتن سخنگوی دولت یک نقص است، تصریح کرد: با نبود سخنگو اطلاع‌رسانی غیرمنسجم انجام شده و این باعث می‌شود که علامت سؤال‌ها و ابهامات افزایش یابد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید به اینکه دولت باید سخنگویی داشته باشد تا بتواند تصمیمات و نظر جامع دولت را عنوان کند، ادامه داد: دولت چند ماه است که یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای ارتباطی خود یعنی سخنگویی دولت را از دست داده است.

علیرضابیگی با ابراز اینکه سخنگو حلقه‌ای است که خبرنگاران می‌توانند از طریق آن بدون واسطه هم سؤالات و هم دغدغه‌های مردمی را به گوش دولت برسانند، اضافه کرد: سخنگوی دولت می‌توانست در اوج کشمکش‌های اقتصادی نقش روشنگری ایفا کند اما جای خالی او سؤال و پرسش‌های متعددی را در ذهن‌ها ایجاد کرد.

نظر شما