شناسهٔ خبر: 154563 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

امیرآبادی نمایندگان مجلس با تدوین بیانیه‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

به گزارش «نماینده» احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس ، از تدوین بیانیه‌ای از سوی جمعی از نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

این نماینده به افزایش امضاهای وکلای ملت در حمایت از این بیانیه اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد نمایندگان برای حمایت از این بیانیه در حال افزایش است.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای ملت بزرگ ایران و برآمده از متن ملت ایران می‌باشد و براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از نیروهای مسلح برقدرت و پرتوان در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و در طول عمر با برکت خود از جمله ۸ سال دفاع مقدس، سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم. امنیت ملی دولت ایران و نیروهای مسلح آن جزء خطوط قرمز نمایندگان ملت بوده و در صورت اقدامی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا یا هر نهادی دیگر بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام متقابلی با قید دو فوریت انجام خواهیم داد تا هیأت حاکمه آمریکا از اقدام بیجا و احمقانه خود پشیمان گردند.

نظر شما