شناسهٔ خبر: 154461 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گودرزی:رئیس جمهور به جای حاشیه سازی ها به فکر حل مشکلات مردم باشد

گودرزی عضو فراکسیون ولایی مجلس معتقد است که رئیس جمهور به جای ایجاد حاشیه ها به فکر حل مشکلات مردم در همه حوزه های مختلف کشور باشد.

به گزارش «نماینده»،عباس گودرزی، با اشاره به حاشیه سازی های اخیر  رئیس جمهوری در رابطه با سیل استان گلستان گفت: رئیس جمهور می بایست که از زحمات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسدارن  در جهت گام برداشتن برای حل مشکلات مردم سیل زده استان گلستان تقدیر ویژه ای را به عمل می آورد.

وی افزود: درشرایطی که مردم به وحدت و همدلی مسئولان در مدیریت بحران سیلاب نیازمند هستند؛رئیس جمهورنباید با ایجاد حاشیه سازی اقدامات ارزشمند سپاه، ارتش و نیروهای مردمی را مخدوش کند.

نماینده مردم بروجرد به اقدامات سپاه پاسداران در جهت خدمات به ملت و کشوراشاره و تصریح کرد: همگان می دانند که سپاه  یک نیروی آماده به خدمت در تمام عرصه های مورد نیاز به مردم است و از همه مهم تر در تمام سختی ها در کنار ملت قرار گرفته است.

گودرزی در ادامه همین مبحث افزود: رئیس جمهور با ایرادی که به اقدامات سپاه در کنترل سیلاب گرفته است من را یاد کسانی انداخته است که به دوراز میدان جنگ تحمیلی مشغول به برنامه های خود بودند و پس از پایان جنگ چنین تحلیل کردند که جوانان ما به دور از تدبیر روی مین ها می رفتند در حالی که در شرایط آتش و خون و نبود امکانات جوانان این کشوربا نثار جان خود از خاک و دین و ناموس این ملت دفاع کردند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: در حال حاضرمتاسفانه کسانی که در تعطیلات نوروزی بی اطلاع از عمق میدان و سختی سیلاب بوده اند؛ اکنون به جای تقدیر و تحسین عملکرد سپاه این خدمات را تقبیح می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: فرماندهان میدان در نگاه انقلابی و جهادی اولین نفر در میدان هستند و تاکید می کنم؛بهتر است به جای فرافکنی و حاشیه سازی همه با هم به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.

وی ضمن تشکراز مدیران و مسئولان اجرایی در سطوح مختلف دستگاه های دولتی در جهت امداد رسانی در این سیلاب اشاره و تصریح کرد: البته لازم به ذکر است که از مدیران و مسئولان در سطوح مختلف دستاگاه های اجرایی که ازهمان ساعات اولیه وقوع سیل در کنار مردم بوده اند تقدیر و تشکر کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در شرایط کنونی لازم است به دور از حاشیه سازی ها و ایجاد هرگونه اختلاف دست در دست یکدیگر به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما