شناسهٔ خبر: 154444 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

" رونق تولید" راه مناسبی برای عبور از شرایط فعلی اقتصادی است

ساعدی عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگررونق تولید گسترش پیدا کند، درواقع راه مناسبی برای عبورازشرایط فعلی اقتصاد است و معتقدم اگر دولتمردان در این زمینه فعالیت های ویژه ای را انجام دهند.

به گزارش «نماینده»، قاسم ساعدی، با اشاره به شعار سال مبنی بر " رونق تولید" که از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده است،گفت: قطعا شعار سال بسیار اساسی و با یک نگاه دقیق و تیزبینانه نسبت به مسائل اقتصادی کشورازسوی رهبر انقلاب به رونق تولید نام گرفت.

 وی افزود: مسئولان باید در این وضعیت نابسامان اقتصادی  نگاه خود را به ظرفیت های داخل کشور معطوف کنند؛چرا که در ایران اسلامی انواع گوناگون ظرفیت ها اعم از منابع انسانی و طبیعی وجود دارد.

دولتمردان باید در جهت رونق تولید گام های اساسی بردارند

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: دولتمردان باید در جهت رونق تولید گام های اساسی بردارند چرا که اگر تولید در کشور به شیوه ی متناسبی گسترش پیدا کند، مشکلات زیادی به ویژه بیکاری جوانان رفع خواهد شد.

تهدیدها باید با روش های خاصی به فرصت مبدل شوند

ساعدی با اشاره به تحریم ها و تهدیدها علیه کشورمان اشاره و تصریح کرد: اگر تحریمی علیه کشورمان صورت می پذیرد، قطعا این تحریم ها سبب می شوند که ما در زمینه های مختلف خودکفا شویم و یا اینکه در جاهایی که تهدیدی برای کشورمان وجود دارد باید آن را به یک فرصت مبدل  کنیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویز افزود: تهدیدها باید با روش های خاصی به فرصت مبدل شوند یعنی اینکه می شود،از طریق گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه بازار این کشورها را در دست بگیریم و به همین شکل می توان تولید کالاهای مختلف را در داخل کشور رونق دهیم.

با رونق تولید روزهای خوبی برای اقتصاد کشورمان بوجود خواهد آمد

وی به راه برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد اشاره کرد و گفت: اگررونق تولید گسترش پیدا کند، درواقع راه مناسبی برای عبورازشرایط فعلی اقتصاد است و معتقدم اگر دولتمردان در این زمینه فعالیت های ویژه ای را انجام دهند،روزهای خوبی را برای اقتصاد کشورمان در پیش خواهیم داشت./

نظر شما