شناسهٔ خبر: 154419 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قاضی زاده هاشمی:مجلس دهم حداکثر همکاری را با دولت داشته است

قاضی زاده2 عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است: مجلس دهم به نسبت روابط مجلس هشتم و نهم با دولت آقای احمدی‌نژاد، حداکثر همکاری و روابط صمیمانه را با دولت آقای روحانی داشت.

به گزارش «نماینده»، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، با اشاره به تعامل مجلس و دولت در سال 97، گفت: با توجه به مقایسه روابط مجلس هشتم و نهم با دولت آقای احمدی‌نژاد باید گفت که مجلس دهم حداکثر همکاری را با دولت داشته و رابطه خیلی صمیمانه‌تری با دولت آقای روحانی داشت.

سوال از رئیس‌جمهور حداقل کار مجلس برای شفاف‌سازی وضعیت اقتصادی کشور

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سال 97 برای وضعیت اقتصاد کشور و معیشت آنها افتاد، نمایندگان نمی‌توانستند از کنار آنها به راحتی بگذرند، مردم هم این اجازه را به نمایندگان خود نمی‌دانند لذا طرح سوال از رئیس‌جمهور پیگیری شد.

وی معتقد است: سوال از رئیس‌جمهور به دلیل مسائل معیشتی و اقتصادی حداقل کاری بود که نمایندگان مجلس می‌توانستند برای شفاف‌سازی انجام دهند.

تعامل مجلس با دولت بی‌نظیر و در برخی موارد بیش از اندازه بود

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: تعامل، همکاری و کمک مجلس دهم به دولت بی‌نظیر و در برخی موارد هم بیش از اندازه بود در صورتی که در مورد بعضی از موضوعات مجلس می‌بایست با دولت جدی‌تر برخورد می‌کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: نمایندگان خواسته خاص از مجلس ندارند که نیازمند تعامل ویژه از سوی دولت با مجلس باشیم، موضوعات و مسائل حوزه انتخابیه تنها مواردی است که به تعامل از سوی دولت باز می‌گردد.

دولت در مسیر تقابل با مجلس گامی برنداشته است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: البته در سال گذشته روال هم به گونه‌ای نبود که شاهد توهین یا تقابلی از سوی دولت با مجلس باشیم، به نظر این همکاری‌ها از دو سوی مجلس و دولت برقرار بوده است.

نظر شما