شناسهٔ خبر: 153996 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسینی‌کیا: حضور «اسد» در کشورمان نشانه موفقیت سیاست خارجی نظام است

حسینی کیا/2 یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با وحدت جریان‌های سیاسی از بحران ناشی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان به سلامت عبور می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا، بر ضرورت وحدت در ارکان نظام و جریانات سیاسی با توجه به شرایط جنگ اقتصادی تاکید کرد و افزود: هر چه از عمر نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد حساسیت دشمنان نسبت به  انقلاب و نظام ایران بیشتر می‌شود به همین دلیل تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید نسبت به اصل نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جدیت بیشتری پیدا کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: اختلافات سلیقه‌ای و جزیی باید کنار گذاشته شود و همه مسؤولان، چهره‌ها و جریان‌های سیاسی باید حول وحدت و همدلی زیر پرچم مقام معظم رهبری اقدام کنند تا در آغاز پنجمین دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی برای نظام اسلامی مشکلی به وجود نیاید.

وی گفت: به نظر بنده وحدت در شرایط فعلی در این است که نابسامانی‌های اقتصادی و گرانی‌ها مهار و وضعیت اشتغال سر و سامان پیدا کند تا از بحران ناشی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان به سلامت عبور کنیم.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، حضور بشار اسد رییس جمهور سوریه در کشورمان را نشانه موفقیت سیاست خارجی نظام دانست و افزود: هر چند که برجام با خروج آمریکا نتوانست به اهدافش برسد اما موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی صرفا محدود به برجام نیست. نمونه آن پیروزی بر داعش در عراق و سوریه و حضور بشار اسد در ایران و دیدار با مقامات ارشد نظام است.

نظر شما