شناسهٔ خبر: 153768 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هاشمی:اگرصاحب باغ ۵ هزار متری بودم صبرمی کردم تا این شورا تمام شود

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران گفت: اگر من یک ملک ۵ هزار متری داشتم برای ۲۵۰ متر مسکونی آن را خراب نمی‌کردم؛ صبر می کردم تا این دوره از شورای شهر و شهرداری تمام شود.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی در جریان بررسی  لایحه اصلاحیه شهرداری درباره دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری تهران گفت: نام این لایحه مفهوم اصلی را نمی رساند، اما در واقع این اصلاحیه جایگزین مصوبه برج باغ‌هاست.

 رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این لایحه در آذرماه به صورت مشترک به کمیسیون‌های سلامت و شهرسازی شورای شهر ارجاع شد و در نهایت هر کمیسیون گزارش خود را برای هیئت رئیسه فرستاد.

 وی با بیان اینکه اختلافی که در خصوص برج باغ‌ها میان کمیسیون‌های سلامت و شهرسازی و معماری شورای شهر وجود دارد، کم است، اظهار داشت: در هیئت رئیسه سعی کردیم تا گزارش های دو کمیسیون را به هم نزدیک کنیم. از نظر من هیچ مشکل ویژه‌ای در این مورد وجود ندارد و می‌توان نظرات کمیسیون ها را به هم نزدیک کرد. بنابراین امروز موارد مورد اختلاف را به رای می‌گذاریم.

هاشمی در ادامه گفت: اگر من یک ملک ۵ هزار متر مربعی داشتم برای ۲۵۰ متر مسکونی آن را خراب نمی‌کردم. صبر می کردم تا این دوره از شورای شهر و شهرداری تمام شود تا بعدا بتوانم مثلا ۳ ویلای لوکس در آن بسازم.

نظر شما