شناسهٔ خبر: 153647 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کواکبیان:دود هسته‌ای شدن آل سعود به چشم قدرت‌های ظالم می‌رود

کواکبیان2 نماینده مردم تهران گفت: دود هسته‌ای شدن حکومت آل سعود به چشم قدرت‌های ظالم و مستکبر خواهد رفت.

به گزارش «نماینده»، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، در جلسه علنی نوبت صبح امروز (پنجشنبه دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس، اظهار کرد:‌ ای کاش شما در سفر خود به چین و ژاپن اشاره‌ای نیز به دلالی‌های ترامپ و هسته‌ای شدن حکومت آل سعود می‌کردید.

وی افزود: استانداردهای دو گانه پدیده «ترامپیسم» در منطقه باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد، چراکه اگر عربستان هسته‌ای شود قطعاً دود این کار به چشم قدرت‌های ظالم و مستکبر می‌رود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه  امروز تحقیق و تفحص از مسکن مهر ارائه شده است، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا زمین‌هایی که برای مسکن‌دار شدن آحاد مردم در نظر گرفته شده، واگذار نمی‌شوند، شاید ۳۰ سال دیگر دولت همانجا را تخریب و وسعت ببخشد، اما گفته شده که این مسکن‌ها به صورت ۹۹ ساله اجاره داده شده است.

کواکبیان ادامه داد: این مسئله که برای مسکن مهر سند تفکیکی ارائه نمی‌شود و مردم سند مشاع دریافت می‌کنند، باعث بروز مشکل خواهد شد لذا از مسئولان وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌کنم در ازای پولی که از مردم می‌گیرند، بگذارند زمین در اختیار دولت و بیت‌المال قرار بگیرد شاید در آینده بخواهند کار دیگری انجام دهند.

نظر شما