شناسهٔ خبر: 153535 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش "حناچی" به انتشار لیست بدهی‌ها: به کار خود ادامه می‌دهیم

حناچی شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که محمود میرلوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و شورای شهر روز گذشته خواسته است که شهرداری بدون در نظر گرفتن ملاحظات، لیست بدهی‌ها را منتشر کند، گفت: ما ترجیح می‌دهیم به کار خود ادامه دهیم.

به گزارش «نماینده»،  پیروز حناچی در حاشیه افتتاح طرح بازپیرایی باغ وثوق‌الدوله در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات محمدباقر قالیباف شهردار تهران در برنامه بدون توقف شعری خواند و ادامه داد: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که محمود میرلوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و شورای شهر روز گذشته خواسته است که شهرداری بدون در نظر گرفتن ملاحظات، لیست بدهی‌ها را منتشر کند، گفت: ما ترجیح می‌دهیم به کار خود ادامه دهیم.

حناچی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص لغو مصوبه برج‌باغ گفت: تغییر نگاه شورا بر شهرداری باعث لغو این مصوبه شده است و تأمین سلامت شهروندان بزرگ‌ترین هدف شهرداری است.

وی در خصوص همکاری شهرداری با بنیاد مستضعفان گفت: تبدیل باغ وثوق‌الدوله به فضای شهری از جمله همکاری‌هاست.

به گفته حناچی، شهرداری و بنیاد مستضعفان حساب‌های کلانی با یکدیگر دارند و آنها را حساب می‌کنیم.

همچنین محمد سعیدی‌کیا در حاشیه مراسم طرح بازآفرینی باغ وثوق‌الدوله گفت:‌در حال حاضر 15 باغ در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دارد.البته تصمیم داریم این باغ‌ها را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا به فضای سبز و گردشگری تبدیل شود.

وی با تأکید بر این موضوع که سیاست بازپس‌گیری باغات را نداریم، گفت: در سال‌های گذشته تصمیماتی صورت گرفته و قرار است باغات را به شهرداری تحویل دهیم.

سعیدی کیا همچنین در خصوص ساختمان پلاسکو گفت:‌ از مهرماه سال جاری با دریافت مجوزها کار را آغاز کرده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین در خصوص خشک شدن برخی باغ‌ها از جمله فرشته و الهیه گفت: این باغات  خشک نشده‌اند و با تانکر به آنها آب می‌دهیم و همچنین باغ برره 70 درصد آن در اختیار شهرداری و 30 درصد در اختیار بنیاد است.

نظر شما