شناسهٔ خبر: 153456 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

روایت ابوترابی از نشست غیرعلنی مجلس

تاجگردون: برای مقابله با تحریم‌های دشمن بودجه 98 دو سقفی بسته شده است

تاجگردون.jpg نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس کمیسیون تلفیق در نشست غیرعلنی مجلس عنوان کرد که برای مقابله با تحریم‌های دشمن بودجه سال آینده دو سقفی دیده شده و راهکارهای لازم برای مقابله با تحریم‌ها پیش‌بینی شده است.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در جلسه امروز که با حضور وزرای نفت، صنعت، کشاورزی و تعدادی دیگر از مقامات اجرایی برگزار شد مسائل معیشتی مردم و در نظر گرفتن این مسائل و مشکلات در بودجه 98 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه وزرا و دیگر مدعوین مسأله جدیدی و راهکار خاصی را مطرح نکردند و تنها گفتند که سعی می‌کنیم تا در شرایط فعلی مشکلات مردم را کاهش دهیم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزرا و مقامات اجرایی عنوان کردند که ما در شرایط فعلی تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا مشکلات مردم را حل و فصل کنیم و در بودجه 98 این احتمال را داریم که مشکلات کاهش پیدا کند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در این جلسه وزیر نفت عنوان کرد که پیش‌بینی می‌شود که در سال 98 روزانه یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت بفروشیم و درآمد ما از فروش هر بشکه نفت 52 دلار باشد. 

وی در پایان گفت: همچنین غلامرضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 98 نیز به بیان ویژگی‌های بودجه سال آینده پرداخت و عنوان کرد که راهکارهای مقابله با تحریم‌های دشمن در بودجه 98 پیش‌بینی شده و به عنوان مثال بودجه برای مقابله با این تحریم‌ها دو سقفی بسته شده است که اگر درآمدهای پیش‌بینی شده محقق نشود در تأمین بودجه کشور با مشکل مواجه نباشیم.

نظر شما