شناسهٔ خبر: 153445 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو فراکسیون ولایی نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به جنایت تروریستی زاهدان:

دشمنان ایران اسلامی تاب مشاهدۀ حضور میلیونی مردم در جشن چهل سالگی انقلاب را نداشتند

ابوترابی ابوترابی، رئیس سابق فراکسیون حقوق بشر مجلس معتقد است: دشمنان ایران اسلامی تاب مشاهده کردن حضور میلیونی مردم کشورمان را در جشن چهل سالگی انقلاب را نداشتند و بغض و کینه ای آنها را در این زمینه فرا گرفته بود به همین سبب برای اینکه می خواستند شیرینی این جشن در کام ملت تلخ شود؛ دست به چنین جنایات ضد بشری زده اند.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: این تروریست ها از سوی برخی از کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای از قبیل آمریکا و اسرائیل حمایت مالی و تجهیزاتی می شوند.

وی افزود: تروریست هایی که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان شده اند؛بدانند که در آینده ای نه چندان دور پاسخ دندان شکنی از سوی نظام اسلامی ایران به آنها داده خواهد شد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی تاب مشاهده کردن حضور میلیونی مردم کشورمان را در جشن چهل سالگی انقلاب را نداشتند و بغض و کینه ای آنها را در این زمینه فرا گرفته بود به همین سبب برای اینکه می خواستند شیرینی این جشن در کام ملت تلخ شود؛ دست به چنین جنایات ضد بشری زده اند.

نماینده مردم نجف آباد به کم کاری های دولت پاکستان در رابطه با امنیت مرزها اشاره و تاکید کرد: دولت پاکستان در مسئله امنیت مرزهای مشترک با کشورمان کم کاری می کند و در این رابطه سرویس های امنیتی پاکستان باید با دقت لازم قواعد بین المللی را رعایت کنند.

ابوترابی ادامه داد: متاسفانه تروریست های با حمایت های مالی عربستان و تحت مدیریت آمریکا و اسرائیل در کشور پاکستان آموزش های نظامی را می بینند و رابطه برخی از نیروهای نظامی پاکستان با سرویس های اطلاعاتی و امنیتی صهیونیست و آمریکا بیانگر این مسئله است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: از دولت پاکستان انتظار می رود که نسبت به پاک سازی مرزهای مشترک و همچنین جلوگیری از ورود تروریست ها به خاک ایران همت لازم را به کار بگیرد و در ضمن در مسئله جنایت تروریستی زاهدان پاکستان باید پاسخگوی کم کاری های خود در این زمینه باشد.

نظر شما