شناسهٔ خبر: 153430 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سکوت عضو شورای شهر تهران درباره محکومیت خود به حبس و شلاق

میرلوحی محمود میرلوحی؛ عضو شورای شهر تهران که در دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران به جرم توهین و نشر اکاذیب به حبس و شلاق، محکوم شده است در واکنش به این حکم گفت: فعلا در این باره صحبت نمی‌کنم و ...

به گزارش «نماینده»؛ هفته گذشته دادگاه محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران برگزار شد و میرلوحی به جرم توهین و نشر اکاذیب محکوم شد.

پس از اتمام دادگاه و حضور میرلوحی در صحن شورای شهر تهران، خبرنگاران درباره جزئیات دادگاه از وی سؤال کردند که میرلوحی حاضر به پاسخگویی به سؤالات آنها نشد.

این در حالی است که پس از گذشت یک هفته، رای این پرونده در رسانه‌ها اعلام شد و میرلوحی به ۶ ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است؛ رأی این پرونده در دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران، صادر و این عضو شورا را در مورد توهین و نشر اکاذیب مجرم و مستحق مجازات دانست.

علی‌رغم محکومیت میرلوحی، وی چهارشنبه شب در حاشیه مراسم چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از پرسنل خدمات شهرداری تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره محکومت اخیر خود از بیان جزئیات این حکم امتناع کرد و گفت: فعلا در این باره صحبت نمی‌کنم و به وقتش صحبت خواهم کرد.

نظر شما