شناسهٔ خبر: 153411 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تسلیت لاریجانی برای شهادت نیروهای سپاه در حمله انتحاری زاهدان

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش «نماینده»، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت لاریجانی به‌شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از  نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان عزیز  وطن، در جاده خاش ــ زاهدان، بار دیگر اوج قساوت و پلشتی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

 این عملیات تروریستی، همزمان با برگزاری اجلاس ضدایرانی در ورشو ــ لهستان با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت‌آمیز دشمنان ملت ایران است.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم غیور استان سیستان و بلوچستان و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز، برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل و برای شهدای والامقام، علو درجات از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر روز گذشته (۲۴ بهمن) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش ــ زاهدان هدف حمله انتحاری قرار گرفتند.

نظر شما