شناسهٔ خبر: 153407 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

حامیان اقدام تروریستی خاش، در ورشو دور هم جمع شده‌اند/ بررسی جزئیات حادثه در جلسه روز یکشنبه مجلس/ضرورت اختصاص بودجه پایدار برای مرزها

فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: این اتفاق نشان داد مجلس باید یک بودجه پایدار برای مرزها اختصاص دهد بی‌تفاوتی بودجه در این زمینه باعث شده است که خون جوانان پاک وطن ما ریخته شود.

به گزارش «نماینده» حشمت‌الله فلاحت پیشه درباره حادثه تروریستی اتوبوس پرسنل سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان گفت: اعتقاد دارم همین حالا حامیان اقدام تروریستی خاش دور هم در ورشو جمع شدند.

 رئیس کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد:   کشورهای مرتجع عرب، آمریکا، اسرائیل و  کسانی که در این کنفرانس شعار می‌دهند، دستشان به خون ایرانیان آلوده است.

وی ادامه داد: کسانی که حامیان مالی این نشست هستند، ده‌ها نفر از این تروریست‌ها را در شرق کشور جمع کرده‌اند قبلاً ما در این مورد بارها تذکر داده بودیم.

فلا حت‌پیشه تاکید کرد : با اینکه مجلس درگیر بودجه است روز یکشنبه در این مورد ما جلسه خواهیم داشت.

 وی با اشاره به سفر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه به استان‌های شرقی کشور گفت :ما در ۶ ماه گذشته ۲ سفر به استان‌های شرقی کشور داشتیم و هشدار دادیم که کشورهای منطقه تروریست‌هایی در این مناطق دارند که این موضوع نادیده گرفته شده و یک تهدید جدی است و باید به این نکته توجه کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: دو کار باید انجام داد؛ نخست محکومیت این کار است که وزارت خارجه با اجماع سیاسی و فکری باید در جهان روشنگری کند.

وی افزود: دوم اینکه این اتفاق نشان داد مجلس باید یک بودجه پایدار برای مرزها اختصاص دهد بی‌تفاوتی بودجه در این زمینه باعث شده است که خون جوانان پاک وطن ما ریخته شود.

نظر شما