شناسهٔ خبر: 153367 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کارتهای الکترونیکی دردی از اقتصاد کوله بران دوا نکرد

رسول خضری/43 نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خالی شدن مرزها از مرزنشینان مساوی با به خطرافتادن منافع ملی تمام می شود،گفت:کارتهای الکترونیکی بدون هیچ بهره‌ای روی دست مرزنشینان مانده است.

به گزارش «نماینده» رسول خضری درباره وضعیت اقتصادی کوله بران و مرزنشینان، گفت:متاسفانه دولت نه تنها حال اقتصادی کوله بران را  به عنوان مرزنشینان زحمت کش را بهبود نبخشیده است بلکه با اقدامات خود وضعیت اقتصادی کوله بران را نیز حادترکرده است.

تضمین منافع ملی کشوربا تامین اقتصاد معیشتی مرز نشینان ارتباط  دارد
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:تضمین منافع ملی کشور بطور مستقیم با تامین اقتصاد معیشتی مرز نشینان در شرایطی گره خورده است که ۱۲ هزار کارت الکترونیکی برای کوله بران صادر شده است اما  کارتهای مذکور، سود اقتصادی مناسبی به هیچ وجه برای کوله بران در برنداشته است.

وی ادامه داد:مسئولان دولتی بدانند و آگاه باشند؛ کوله بران تنها برای تامین اقتصاد معیشتی شان با دشواری از قله های کوه بالا می روند بنابراین سزاوار نیست، برخورد نامناسب با کوله بران  در دستور کارقرار بگیرد.

خضری افزود: تا زمانی که طرح های الکترونیکی برای کوله بران  از منظر اقتصادی مثمر ثمر نباشد، دولت می بایست معابرکوله بری را تسهیل کند زیرا کوله بران در شرایط بسیار سخت اقتصادی روزگار می‌گذارنند.

خالی شدن مرزها از مرزنشینان مساوی با به خطرافتادن منافع ملی تمام می‌شود

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه خالی شدن مرزها از مرزنشینان مساوی با به خطرافتادن منافع ملی تمام می شود یادآورشد:کارتهای الکترونیکی بدون هیچ بهره ای روی دست مرزنشینان مانده است.

نظر شما