شناسهٔ خبر: 153364 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پژمانفر: مردم حق انتقاد دارند، اما مسئله امروز مسئله «نظام» است

پژمانفر// یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مسئله امروز ما مسئله «نظام» است و حمایت از آن اهمیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل باید از ایجاد مسائل تفرقه‌انگیز که مانع حضور کم‌رنگ مردم در مسائل عمومی کشور می‌شود جلوگیری کرد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، افزود: آن چیزی که طی ۴۰ سال گذشته موجب ایجاد انواع و اقسام توطئه‌ها توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران شد ظرفیت‌هایی بود که این نظام به همراه خود آورد به بیان دیگر نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران نظامی منحصربه فرد و الگو و مدلی مختص خود در کشورداری است و با وجود همه توطئه‌های غرب و شرق باز مسیر انقلاب با قوت به مسیر خودش ادامه داده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راز ناکامی دشمنان جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور و همراهی همیشگی مردم با مسؤولان نظام جمهوری اسلامی است.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به برخی انتقادات عمومی گفت: انتقادات مردم به عملکرد مسؤولان نظام به حق است. مردم حق دارند نسبت به رفتار دستگاه‌های قضائی، اجرایی و تقنینی گلایه و انتقاد داشته باشند اما مسئله امروز ما مسئله «نظام» است. باید کاری کرد تا فضای همدلی و همراهی موجب ترغیب آحاد جامعه برای افزایش مشارکت عمومی شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طی چهار دهه گذشته به کرات به دشمنان جمهوری اسلامی اثبات شده که مردم ایران در شرایط سخت و هر زمان که احساس تهدید کرده‌اند، جدی‌تر و مصمم‌تر و با اراده‌تر در مراسم‌های رسمی از جمله انتخابات یا راهپیمایی‌ها حضور گرم و پرشوری داشته‌اند.

نظر شما