شناسهٔ خبر: 153337 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لاریجانی:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس می کند

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در مصاف با دشمنان یک صدا هستند، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعا دشمنان را مأیوس می کند.

به گزارش «نماینده»،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 22 بهمن) در راهپیمایی 22 بهمن شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی، گفت: این راهپیمایی بسیار عظیم نشان می دهد که هیچ چیز و هیچ اقدامی مانع حضور میلیونی مردم نمی شود، دشمنان باید بفهمند که ریشه های انقلاب قوی است و در این مصاف ملت ایران یک صدا هستند.

وی افزود: تردید نکنید که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حمایت ملت از انقلاب دشمنان را مأیوس می کند و آن ها پس از این شکست به دنبال سناریوهای دیگر می روند.

لاریجانی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دستاورد بسیار بزرگی برای کشور هم برای ادامه راه و هم حل مسائل محسوب می شود، گفت: همچنین دشمنان از این حضور پرشور درس گرفته و از رفتارهای خود دست بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نخواهد دید، گفت: آن ها از این حرف های بی ربط زیاد می زنند و خیلی نباید آن را جدی گرفت.

نظر شما