شناسهٔ خبر: 152842 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آغاز بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق

کمیسیون تلفیق عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه از بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۸ در جلسات امروز این کمیسیون خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از آغاز بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ در جلسه نوبت صبح این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ابتدای جلسه صبح امروز کمیسیون، آقای نوبخت درباره ارز در بودجه سال ۹۸ توضیحاتی را به اعضای تلفیق ارائه می‌کند.

وی افزود: پس از آن وارد بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ می‌شویم که طی آن ۴ نماینده در مخالفت و ۴ نماینده در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ توضیحاتی را ارائه می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه هر یک از موافقان و مخالفان ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا توضیحات خود را ارائه دهند، گفت: استماع نظرات نمایندگان در مجموع ۸۰ دقیقه زمان می‌برد. پس از نماینده دولت، نمایندگان اتاق‌ها نیز نقطه نظرات خود را درباره لایحه بودجه مطرح می‌کنند؛ لذا با توجه به زمان جلسه، احتمالا رأی‌گیری درباره کلیات لایحه بودجه ۹۸ به جلسه نوبت عصر کمیسیون موکول می‌شود.

یوسف‌نژاد با تاکید بر اینکه پس از بررسی و تصویب کلیات لایحه از فردا اعضای کمیسیون جزئیات لایحه را بررسی می‌کنند، اظهار داشت: کمیسیون ابتدا بخش‌های درآمدی و سپس بخش هزینه‌ای لایحه بودجه را بررسی و تصویب می‌کنند.

نظر شما